.

Beantwoord

2 Keer vrienddeal 1 keer ontvangen. Hoe kan dit?

  • 22 June 2022
  • 5 reacties
  • 36 Bekeken

Gegroet,

Ik heb zojuist twee keer mijn vriendendeal code gebruikt om voor iemand een nieuw nummer te kopen en voor mijn moeder over te stappen naar Simyo met nummerbehoud.

Ik heb bij alle twee de gevallen mijn vriendendeal link gebruikt maar het lijkt maar in één geval te zijn gelukt, namelijk bij het ‘kopen’ van het nieuwe nummer.

In de e-mail van het nieuwe nummer staat ook duidelijk: “VriendenDeal-korting
Wij geloven in verbinding tussen mensen. Jij kent al iemand met een Simyo telefoonnummer en hebt dat aangegeven tijdens je bestelling. Daarom krijg jij € 5,- extra beltegoed en je Simyo vriend(in) ook!”

Maar in het bevestigings mailtje van de overstap naar Simyo staat dit niet vermeld.

En in Mijn Simyo staat het ook maar 1 keer vermeld.

Het gaat in alle 3 de gevallen om Pre-Paid nummers.

 

MvG,
James

icon

Beste antwoord door Seren 22 June 2022, 14:23

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @JamesB,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat jij volop gebruik maakt van jouw VriendenDeal link 😊! Ik lees dat het gaat om een overstap, het kan dan inderdaad kloppen dat je de extra beltegoed nog niet terug ziet. Deze krijgt je namelijk pas op het moment dat het nummer is overgezet! Geen zorgen dus 😉.

Groetjes,
Seren

 

Graag gedaan! Mocht het uiteindelijk toch niet goed gaan om een of andere reden dan hoor ik dat graag 😊.

Het nummer is nu goed overgezet maar ik heb uiteindelijk niet de vriendendeal gekregen is daar nog iets aan te doen, ik heb zeker de vriendenlink gebruikt voor kopen/overzetten van dat oude nummer.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JamesB

Bedankt voor je bericht. Leuk om te horen dat je nummer eindelijk is overgezet naar Simyo! Nu alleen de vriendenkorting nog, ik wil graag met je meekijken wat er aan de hand is. Mocht het zo zijn dat de vriendenkorting inderdaad niet is toegevoegd, dan kan ik deze nog handmatig toevoegen. Dus dat komt helemaal goed 😊. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik dit voor je na.

Groetjes,
Roeqajja

Hoi @JamesB,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat jij volop gebruik maakt van jouw VriendenDeal link 😊! Ik lees dat het gaat om een overstap, het kan dan inderdaad kloppen dat je de extra beltegoed nog niet terug ziet. Deze krijgt je namelijk pas op het moment dat het nummer is overgezet! Geen zorgen dus 😉.

Groetjes,
Seren

Bedankt voor je bericht, ik wacht het rustig af :) 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @JamesB,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat jij volop gebruik maakt van jouw VriendenDeal link 😊! Ik lees dat het gaat om een overstap, het kan dan inderdaad kloppen dat je de extra beltegoed nog niet terug ziet. Deze krijgt je namelijk pas op het moment dat het nummer is overgezet! Geen zorgen dus 😉.

Groetjes,
Seren

Bedankt voor je bericht, ik wacht het rustig af :) 

 

Graag gedaan! Mocht het uiteindelijk toch niet goed gaan om een of andere reden dan hoor ik dat graag 😊.

Reageer