.

Beantwoord

2 keer internetbundel in rekening gebracht

  • 21 December 2013
  • 9 reacties
  • 813 Bekeken

Badge
Hallo,
Op de factuur van Novemeber staat 2 keer een internetbundel in rekening gebracht. Ik heb hem toch maar 1 keer geactiveerd. Of komt dat omdat ik 2 keer een bundel aan data heb gebruikt, zodat het meest gunstige in rekening brengen? Hoor graag. Groet, Linda
icon

Beste antwoord door Kim 23 December 2013, 15:33

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi,
Ik denk dat je net klant geworden bent, en dan is het even verwarrend de eerste factuur. Maar misschien wordt het allemaal duidelijke dmv deze link.
http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-eerste-factuur-klopt-niet-22352737

Als dit niet het geval is, of je hebt nog vragen dan horen wij dit graag.
Badge
Hoi! Nee ben al 2 jaar klant 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Heb je dan misschien recent je bundel gewijzigd?
Badge
Nope, ik heb gewoon de internetbundel aangezet. Vorige maand ging het wel goed. En nu is de internetbundel 2 keer afgeschreven.
Reputatie 3
Badge +9
Dan zal je even moeten wachten tot waarschijnlijk maandag, dan zal de klantenservice het verder voor je uitzoeken en rechtzetten.
Badge
Ja doe ik dat. Dank!
Badge +6
Hallo,
Op de factuur van Novemeber staat 2 keer een internetbundel in rekening gebracht. Ik heb hem toch maar 1 keer geactiveerd. Of komt dat omdat ik 2 keer een bundel aan data heb gebruikt, zodat het meest gunstige in rekening brengen? Hoor graag. Groet, Linda


Nope, ik heb gewoon de internetbundel aangezet. Vorige maand ging het wel goed. En nu is de internetbundel 2 keer afgeschreven.

Hoi Linny1979,

Ik zie dat het gaat om de factuur van november. Hierop staat inderdaad twee keer de internetbundel.
Namelijk 1x voor de periode van 7-11 t/m 30-11, maar omdat we de abonnementskosten een maand van tevoren in rekening brengen, staat de internetbundel er nu ook al op voor december.

Als je je factuur van de maand ervoor bekijkt, zal je zien dat er geen internetbundel in rekening is gebracht.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? :)

@Martijn®, bedankt voor het meedenken!
Badge
Hallo,
Op de factuur van Novemeber staat 2 keer een internetbundel in rekening gebracht. Ik heb hem toch maar 1 keer geactiveerd. Of komt dat omdat ik 2 keer een bundel aan data heb gebruikt, zodat het meest gunstige in rekening brengen? Hoor graag. Groet, Linda


Nope, ik heb gewoon de internetbundel aangezet. Vorige maand ging het wel goed. En nu is de internetbundel 2 keer afgeschreven.

Hoi Linny1979,

Ik zie dat het gaat om de factuur van november. Hierop staat inderdaad twee keer de internetbundel.
Namelijk 1x voor de periode van 7-11 t/m 30-11, maar omdat we de abonnementskosten een maand van tevoren in rekening brengen, staat de internetbundel er nu ook al op voor december.

Als je je factuur van de maand ervoor bekijkt, zal je zien dat er geen internetbundel in rekening is gebracht.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? :)

@Martijn®, bedankt voor het meedenken!


Bedankt! Is duidelijk nu 🙂
Badge +6
Hoi Linny1979,

Graag gedaan, fijne feestdagen! 🙂

Reageer