.

Vraag

2 keer internet berekend

  • 23 November 2012
  • 3 reacties
  • 252 Bekeken

Vorige maand was er een fout gemaakt op mijn factuur er was namelijk 2 maal internet berekend. Het bedrag van 16,99 euro is er deze maand afgehaald. Tot mijn verbazing is er deze maand weer 2 maal internet berekend. Kunnen jullie het bedrag van 16.99 verrekenen op de volgende factuur en er voor zorgen dat het de volgende maand wel goed gaat. Ik heb een jaar abo met 100 bel minuten en 1000 mb internet ( 3 + 10 euro)

Allvast bedankt,
Groeten Erika

3 reacties

Badge +2
Beste Erika Margot,

Als je op de factuur onder het kopje 'korting en verrekeningen' kijkt zie je dat wij de correctie reeds hebben uitgevoerd. Wij gaan er ervan uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie
Dit is de correctie van vorige maand toen was er ook 2 keer internet berekend. Er is op de factuur van september en oktober 2 keer internet berekend en eris maar 1 keer een correctie gemaakt. Check de rekeningen maar.
Badge +2
Beste Erika Margot,

Ik zie dat mijn collega Alex dit vandaar voor je heeft rechtgetrokken. Ik had het inderdaad over het hoofd gezien. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie

Reageer