Beantwoord: € 10.- afgeboekt en niet bijgeschreven. Hoe kan dat?

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten stitchke heeft ontvangen van andere leden.

stitchke auteur
Startend Simyaan
Reacties: 1

8 januari 2017, 10:39

Er is van mijn bankrekening € 10.- afgeboekt als zijnde beltegoed -opwaardering alleen is dit bedrag niet bij mijn beltegoed bijgeschreven.
Gemarkeerd als antwoord

Hoi Stitchke,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat het beltegoed wel afgeboekt is van jouw rekening, maar niet bijgeschreven lijkt te zijn!

Gelukkig kunnen wij dit voor je nakijken in ons systeem :) Hier zie ik dat je € 7,50 registratie tegoed hebt gekregen. Hiervan had je bijna € 3,- gebruikt en daarna heb je een internetbundel van € 7,50 aangeschaft. Hierdoor kwam je in de min te staan. Je hebt direct € 10,- opgewaardeerd en ook daarvan ondertussen wat gebeld. Je hebt nu nog iets meer dan € 5,- over van dit beltegoed.

Het is dus netjes bijgeschreven :) Het kan zijn dat je niet direct de € 10,- zag staan omdat er een kleine verwerkingstijd inzit. Gelukkig is het wel opgewaardeerd zoals het hoor. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Angela

Bekijk originele reactie
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Angela heeft ontvangen van andere leden.

    AngelaAngela antwoord
    Community manager
    Reacties: 4453 Sim Only iOS
    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Globe trotter

    Globe trotter

    Gangmaker

    Gangmaker

    iOS expert

    iOS expert

    Meedenker

    Meedenker

    Android expert

    Android expert

    IJsbreker

    IJsbreker

    Vlugge Japie

    Vlugge Japie

    Gewoon gezellig

    Gewoon gezellig

    Boomerang

    Boomerang

    Open boek

    Open boek

    10 januari 2017, 10:20

    Hoi Stitchke,

    Welkom op het Simyo Forum!

    Wat onhandig dat het beltegoed wel afgeboekt is van jouw rekening, maar niet bijgeschreven lijkt te zijn!

    Gelukkig kunnen wij dit voor je nakijken in ons systeem :) Hier zie ik dat je € 7,50 registratie tegoed hebt gekregen. Hiervan had je bijna € 3,- gebruikt en daarna heb je een internetbundel van € 7,50 aangeschaft. Hierdoor kwam je in de min te staan. Je hebt direct € 10,- opgewaardeerd en ook daarvan ondertussen wat gebeld. Je hebt nu nog iets meer dan € 5,- over van dit beltegoed.

    Het is dus netjes bijgeschreven :) Het kan zijn dat je niet direct de € 10,- zag staan omdat er een kleine verwerkingstijd inzit. Gelukkig is het wel opgewaardeerd zoals het hoor. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

    Groetjes,
    Angela
    Graag alleen privéberichten sturen als hier om gevraagd wordt. Bedankt!
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten stitchke heeft ontvangen van andere leden.

    stitchke auteur
    Startend Simyaan
    Reacties: 1

    10 januari 2017, 12:13

    Beste Angela,
    Ik heb inmiddels de fout ontdekt. Mijn partner dacht dat er de 29 ste december en de 5 de januari 10 euro was afgeboekt.
    Ze heeft toen de 10 euro laten terugboeken, maar naar aanleiding van je antwoord hebben wij gezien dat er slechts een keer is afgeboekt vandaar dat wij vandaag meteen weer de 10 euro gestort hebben op de Rekening van Simyo.
    Sorry voor de te snelle verkeerde conclusie en hoop dat de betaling toch goed wordt ontvangen.
    M.V.G. Stitchke.
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Samantha heeft ontvangen van andere leden.

    SamanthaSamantha
    Moderator
    Reacties: 807 Sim Only Android
    Open boek

    Open boek

    Gewoon Slim

    Gewoon Slim

    Globe trotter

    Globe trotter

    Meedenker

    Meedenker

    Android expert

    Android expert

    11 januari 2017, 10:40

    Hoi stitchke,

    Aha, ik zie dat het bedrag pas op 5 januari is afgeboekt. Jammer dat er hierdoor verwarring is ontstaan. Maar dat maakt niet uit, kan gebeuren :) Gelukkig is het nu helemaal duidelijk wat er gebeurd is.

    Fijn dat jullie de € 10,00 weer hebben teruggestort. Ik heb het net gecontroleerd bij onze Financiële afdeling, en het lijkt allemaal goed te gaan :) Ik hou dit nog even in de gaten. Mocht er toch nog iets verkeerd gaan bij de betaling, laat ik dat natuurlijk weten :)

    Als jullie nog vragen hebben, laat je dit dan weten?

    Groetjes,
    Samantha
    Graag alleen privéberichten sturen als hierom wordt gevraagd. Bedankt!

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie