.

Beantwoord

€ 10.- afgeboekt en niet bijgeschreven. Hoe kan dat?

  • 8 January 2017
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Badge
Er is van mijn bankrekening € 10.- afgeboekt als zijnde beltegoed -opwaardering alleen is dit bedrag niet bij mijn beltegoed bijgeschreven.
icon

Beste antwoord door Angela 10 January 2017, 10:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Stitchke,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat het beltegoed wel afgeboekt is van jouw rekening, maar niet bijgeschreven lijkt te zijn!

Gelukkig kunnen wij dit voor je nakijken in ons systeem 🙂 Hier zie ik dat je € 7,50 registratie tegoed hebt gekregen. Hiervan had je bijna € 3,- gebruikt en daarna heb je een internetbundel van € 7,50 aangeschaft. Hierdoor kwam je in de min te staan. Je hebt direct € 10,- opgewaardeerd en ook daarvan ondertussen wat gebeld. Je hebt nu nog iets meer dan € 5,- over van dit beltegoed.

Het is dus netjes bijgeschreven 🙂 Het kan zijn dat je niet direct de € 10,- zag staan omdat er een kleine verwerkingstijd inzit. Gelukkig is het wel opgewaardeerd zoals het hoor. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Angela
Badge
Beste Angela,
Ik heb inmiddels de fout ontdekt. Mijn partner dacht dat er de 29 ste december en de 5 de januari 10 euro was afgeboekt.
Ze heeft toen de 10 euro laten terugboeken, maar naar aanleiding van je antwoord hebben wij gezien dat er slechts een keer is afgeboekt vandaar dat wij vandaag meteen weer de 10 euro gestort hebben op de Rekening van Simyo.
Sorry voor de te snelle verkeerde conclusie en hoop dat de betaling toch goed wordt ontvangen.
M.V.G. Stitchke.
Badge +7
Hoi stitchke,

Aha, ik zie dat het bedrag pas op 5 januari is afgeboekt. Jammer dat er hierdoor verwarring is ontstaan. Maar dat maakt niet uit, kan gebeuren 🙂 Gelukkig is het nu helemaal duidelijk wat er gebeurd is.

Fijn dat jullie de € 10,00 weer hebben teruggestort. Ik heb het net gecontroleerd bij onze Financiële afdeling, en het lijkt allemaal goed te gaan 🙂 Ik hou dit nog even in de gaten. Mocht er toch nog iets verkeerd gaan bij de betaling, laat ik dat natuurlijk weten :)

Als jullie nog vragen hebben, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

Reageer