.

Beantwoord

Kan hoogverbruik niet afbetalen, geen link ?

  • 1 August 2015
  • 8 reacties
  • 182 Bekeken

Ik heb hoogverbruik gehad, nu is mijn bundel net opnieuw ingegaan. Zie een factuur van 145 euro, maar ben nog steeds geblokkeerd en kan nergens een optie vinden om met ideal geld over te maken en mn sim te deblokkeren.. wat een gelul allemaal...
icon

Beste antwoord door Ernst 4 August 2015, 13:58

Bekijk originele reactie

8 reacties

Ook niet als je bij facturen op "details" klikt van de factuur waar het om gaat?
Hoi Raytje, nee daar staat ook geen optie om te betalen.
En de helpdesk is ook gesloten in het weekend...
Ik denk dat die optie pas komt na het weekend, na ontvangen van de 1ste herinnering.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi erikbuurman, welkom op ons forum.

Allereerst: sorry dat je zo lang op een reactie hebt moeten wachten. We proberen altijd binnen een werkdag te reageren, maar helaas is het drukker geweest dan we verwachtten.

In je gegevens zie ik terug dat je maandagmorgen al even gebeld hebt met de klantenservice. Je aansluiting is gelukkig al gedeblokkeerd nu :)
Als er nog iets niet duidelijk is, hoor ik het graag!


Raytje, dank je voor het meedenken!
Reputatie 7
Badge +9
Misschien ter verduidelijking: De deblokkering moet 'fysiek' uitgevoerd worden door een mens en niet door een betalingshandeling??
Goeie vraag.. En wat was de reden dat de optie tot betalen middels iDeal er niet was? Had dat er mee te maken dat de automatische incasso's nog niet verwerkt waren en dat het dus nog niet duidelijk was wie er niet had betaald (om wat voor reden dan ook )
Reputatie 6
Badge +10
Hoi de leon en Raytje,

We moeten jullie die uitleg schuldig blijven. Ik denk dat het komt omdat er een nieuwe maand was aangebroken. Er zijn nog wat kleine dingen die we te weten moeten komen over de nieuwe Mijn Simyo, dit valt daar volgens mij onder 😉.

Groetjes, Tiury
Ok bedankt.. We vernemen het nog wel dan 🙂

Reageer