.

Beantwoord

handmatige betaling, verwerkt?

  • 6 November 2013
  • 3 reacties
  • 528 Bekeken

Badge +2
ik heb een deel betaling gedaan via Buckaroo online payment service op 25 oktober maar ik zie niet dat t verwerk is bij al betaald op mijn simyo .nl
icon

Beste antwoord door Charlene 7 November 2013, 11:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
ik heb een deel betaling gedaan via Buckaroo online payment service op 25 oktober maar ik zie niet dat t verwerk is bij al betaald op mijn simyo .nl

Hoi stanley222,

Ik zie dat je €30 hebt overgemaakt. De factuur van september was iets hoger dan dat, dus we verwachten daar nog €1,82 van.
De factuur van augustus ga je aan IMNederland betalen, heb je afgesproken. Als dat in orde is, en gemeld bij ons, dan ben je weer bij met alle facturen en kunnen we je weer aansluiten.

Groetjes,
Charlene
Badge +2
ik heb vanmorgen ook die 1.88 betaald via sns bank internet bankieren , en heb ook de factuur van de incassobureau al betaald via ing bank mij wetende van de medewerker van ing dat de incassobureau dat geld binne  2 uur zal krijgenm heb betaald zo rond 09:47 uur s,morgens vandaag die 137,04 euro
Reputatie 5
Badge +11
Hi Stanley222,

Wanneer je betaling door het incassobureau is verwerkt, zullen zij dit binnen 2 werkdagen uur verwerken. Nadat het verwerkt is, geeft het incassobureau incassobureau dit door aan onze financiële afdeling waarna je gedeblokkeerd zult worden.

Ik begrijp uit je bericht dat het nu nog geen 2 werkdagen geleden is dat je betaald hebt, dus het kan kloppen dat wij dit nog niet hebben vernomen van het incassobureau.

Reageer