.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn factuur niet betalen via iDeal?

  • 28 July 2015
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Ik wil mijn factuur betalen maar als ik mijn bank gekozen heb kom ik steeds op een pagina waarop staat hier gaat iets mis...
De factuur moet voor 30-7-2015 betaald zijn dus graag zsm reactie.
icon

Beste antwoord door Tiury 29 July 2015, 15:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Ook ik wil per IDEAL betalen, maar krijg steeds een foutmelding te zien met de vraag om het later nog eens te proberen
Bellen met 1200 lijkt me voor dit soort zaken makkelijker, hier kan het een dag duren voor je antwoord krijgt vanuit Simyo.

Maar wis eens de cookies en geschiedenis van je browser en probeer het daarna opnieuw.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi reinP en Karin 1, welkom op het Simyo forum samen 🙂.

Zo te zien hebben jullie nog geen contact opgenomen met onze telefonische klantenservice, dus ik mag jullie gelukkig nog voorzien van een antwoord.

Ik denk dat de betreffende facturen (juni factuur) niet te betalen via iDeal zijn te betalen is omdat ze nog niet zijn geïncasseerd. Omdat deze maand de 4e donderdag van de maand erg vroeg viel, hebben we de incasso van de juni factuur een week uitgesteld. Dit geeft ons hier nog tijd om eventuele problemen met de incasso of bedragen te corrigeren. We zullen deze morgen automatisch incasseren 🙂. Als dit niet lukt, sturen we je hier uiteraard nog een herinnering van per e-mail en kun je 'm alsnog met iDeal betalen.

Laten jullie me weten of het over de juni factuur gaat?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie Raytje 🙂.

Reageer