Sticky

Meld je hier aan voor het testen van 4G!

Toon eerste bericht

61 reacties

Reputatie 1
Ik twijfel al een tijdje of ik over moet gaan op 4G. Het eerst kunnen uitproberen zou helemaal super zijn! Bij deze meld ik mij dus aan.
hoi ik test graag mee. Waarom? Omdat ik eigenlijk zelf ook niet weet waarom ik de 4g nog niet heb aangezet. Tijd om uit de comfortzone te gaan! 😆
Badge +1
Ik wil me ook aanmelden om 4G te testen. Benieuwd of echt sneller is dan 3G.
Reputatie 1
Ik wil graag meedoen aan dit onderzoek!

Groetjes,
Bart
Mocht er nog ruimte voor een tester zijn. I'm in!
Reputatie 5
Badge +9
EstherH schreef:

Ik wil ook graag meedoen met de test. Heb altijd 3G omdat ik bang ben, dat ik anders zo door mijn bundel heen ben. Weet ook niet zeker of 4G echt veel sneller is.

Uhm, ik kan jou (en anderen met vergelijkbare vragen) melden dat 4G echt sneller is. Ik heb het al jaren, vanaf toen 4G nog in de testfase zat bij Simyo. Een en ander is wel afhankelijk van waar je je bevindt. Zit je ergens in een zwart gat in Nederland (where boldly no one has been before), dan is het mogelijk dat er geen 4G is maar vaak ook geen 3G. Als ik overigens hier randje randstad in de parkeergarage onder de Appie ben, dan ook weinig kans.
Het verbruik met 4G kan hoger zijn / sneller gaan omdat mensen dan vaker geneigd zijn om ook wat vaker / meer te internetten omdat het eindelijk eens lekker snel gaat. Het heeft dus vaak (niet altijd) met je eigen gedrag te maken. Ikzelf heb in al die jaren nooit last gehad van hoogverbruik. Use your common sense, oftewel ga verstandig om met mobiel internet. Stream niet alles dat los en vast zit en zet je mobiel 's nachts in de flight modus, tenzij je er een onverbrekelijke relatie mee hebt. 😉

Kluspapa schreef:

Ik heb een paar dagen geleden 4G aangezet en ben benieuwd of ik met mijn i phone se beter te verstaan ben.

Dat betwijfel ik. De oorzaak daarvan zou aan wat anders kunnen liggen. Aan de phone zelf bijvoorbeeld.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Iedereen,

Hartstikke leuk dat jullie je allemaal aangemeld hebben! 😁

Heb je je nog niet aangemeld? Dan kun je dit nog doen tot maandag.🙂 Hierna maken we een selectie uit alle aanmeldingen. Iedereen die meedoet krijgt van ons een e-mail zodra we van start gaan.

Hou vooral ook het Forum in de gaten en stel gerust je vragen! Wil je iedereen op het Forum (alvast) leren kennen? Kijk dan eens rond in De Huiskamer. Hier kun je jezelf voorstellen, interessante telecom weetjes vinden, je mooiste foto's delen en nog veel meer!

Voor nu wens ik iedereen alvast een heel fijn weekend! 🌞

Groetjes,
Thomas

@de leon bedankt voor je hulp en tips!
Reputatie 5
Badge +6
Ik ga niet mee doen hoor, maar je moet ook wel een abonnement hebben volgensmij. Kan dat ik het fout heb maar misschien even vermelden dat Prepaid niet mee kan doen.

Groet Paul
Volgens mij zitten we beiden op hetzelfde punt @PaulH, of het zou het zo zijn dat omdat we het lezen het met prepaid mogen uitproberen
Zou een leuke na-pasen-niet-theobroma-verrassing zijn. 😉😁
En vooral als de simkaart dan ook nog in een telefoon zit die niet hoger kan dan 3G.

Serieus, ik mis ook het sim only in de opening. Zal waarschijnlijk zonder erg zijn gebeurd. Dus net als Paul meldt ik me ook niet aan.
We zitten beiden op 1 lijn @PaulH

Ik geloof, kan niet geloven dat je het fout hebt. Na de test heb je weer dezelfde bundel.

Citaat Angela.
Je krijgt als tester namelijk 1000MB gratis bovenop je normale MB-bundel om te gebruiken tijdens de test. (Deze Mb's zijn geldig tot het einde van de maand april. Hierna gebruik je weer je normale MB-bundel.)
Badge +1
Hoi, ik wil me graag aanmelden om 4g te testen. Ik ben zeer benieuwd naar hoeveel verschil in snelheid ik zal merken en hoe snel mijn datagebruik zal toenemen.

Mijn telefoon is een Nokia 8.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Iedereen,

Vanaf vandaag is het niet meer mogelijk om je aan te melden voor het testen van 4G. Iedereen die zich heeft aangemeld krijgt binnen enkele dagen een e-mail met verdere informatie. Hou dus goed je mailbox (en voor het geval, dat je spam-box) in de gaten! Binnenkort beginnen we met de eerste weekopdracht/-vraag!

Welkom @rutgerth leuk dat je met je Noikia 8 mee gaat doen met de 4G test!

@PaulH en @Friesian Scherp gezien! We zijn inderdaad vergeten erbij te vermelden dat je alleen mee kunt doen als je Sim Only gebruiker bent. We blijven mensen natuurlijk en vergeten dus wel eens wat. 😉

Voor al je vragen kun je terecht op deze pagina.

Groetjes,
Thomas

Reageer