Sticky

Meld je hier aan voor het testen van 4G!

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5064 reacties
Hoi allemaal,

Wat leuk dat je dit leest! Dat betekent dat je al 1 stap dichterbij bent voor je aanmelding als tester voor 4G. Gebruik je op dit moment nog 3G? Dan zijn we opzoek naar jou :)

Steeds meer mensen maken gebruik van 4G. Bij Simyo heb je de keuze om gebruik te maken van 4G. We zien dat een groot deel van onze klanten al is overgestapt, maar ook een gedeelte nog niet. We zijn erg benieuwd waarom niet iedereen al gebruik maakt van deze gratis optie, én we willen jullie graag laten ervaren hoe de overstap naar 4G precies werkt. Doe je mee? Lees dan snel verder! Je krijgt als tester namelijk 1000MB gratis bovenop je normale MB-bundel om te gebruiken tijdens de test. (Deze Mb's zijn geldig tot het einde van de maand april. Hierna gebruik je weer je normale MB-bundel.)

Als kers op de taart verloten we na het aflopen van de testperiode ook nog eens 10 bol.com bonnen van €10 onder alle actieve testers hier op het forum. Dit als dank voor jullie ervaringen, tijd en moeite 🙂 Des te leuker dus om mee te doen.

Hoe kan ik me aanmelden?
Heel gemakkelijk! Dat kan door een reactie achter te laten in dit topic. Om dit te doen, is het nodig om in te loggen op ons forum. Dit doe je met jouw Mijn Simyo gegevens. Heb je nog niet eerder ingelogd? Dan kun je een account aanmaken.

Hoe maak ik een account aan op het forum?
Zoals je op onderstaand plaatje kunt zien, vind je rechts bovenin beeld de knop 'Inloggen/registreren'. Als je hierop klikt, word je doorgestuurd naar Mijn Simyo en kun je hier met je oude vertrouwde Mijn Simyo gegevens inloggen. Heb je al een account? Dan ga je automatisch terug naar dit topic en kun je een reactie achterlaten. Heb je nog geen account? Dan kom je direct in een registratiescherm. Je kunt hier een forumnaam bedenken en je e-mailadres invullen.

Hoe weet ik of ik mee kan doen?
We zijn op zoek naar ongeveer 50 testers. Genoeg plek dus! Na 4 april zullen wij een selectie maken en krijg je hierover een e-mail. Hierin bevestigen we je deelname.

Wat wordt er van mij verwacht?
We zijn enorm benieuwd naar jouw ervaringen met 4G. Om je op weg te helpen, zullen we gedurende 3 weken elke week een nieuwe vraag voor je klaarzetten in dit onderdeel op het forum. Hier vragen we bijvoorbeeld naar je ervaringen met de snelheid van het internet of hoe het instellen van je telefoon is verlopen.

Heb je nu al vragen? Dan kun je dit uiteraard hier laten weten.

Groetjes,
Angela

61 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Laat ik beginnen met: "Jullie zijn niet opzoek naar mij!" Ik geloof dat ik 4G al een tijdje heb en natuurlijk bij alle vrienden en kennissen heb ik natuurlijk inmiddels ook het 4G vinkje aangezet! Dus... 😉

Ik reageer echter toch met wat tips! Ik was 4G tester, toen Simyo 4G introduceerde. Speedtestjes uitvoeren kost best wel een beetje veel MBs. Daar geld vaak hoe sneller de verbinding hoe meer MBs een enkele test kost. Als ex-4G super tester heb ik best wel veel MBtjes met speedtesten gebruikt, maar wij hadden destijds meer MBs om hieraan te besteden! De maximale hoeveelheid megabit per seconde, die je kunt uploaden en downloaden, is niet het enige verschil als je 4G aan zet! Dat zullen jullie vanzelf echter merken.
Reputatie 1
Badge
Ik wil me aanmelden om 4G te testen. Ik ben benieuwd naar het verschil met 3G.
is het waar dat je veel meer mb’s gebruikt met 4G?

[........
is het waar dat je veel meer mb’s gebruikt met 4G?.......]
Nee, wanneer je hetzelfde gebruikt, hetzelfde gebruikspatroon als eerst maakt het geen verschil.

http://www.4g.nl/nieuws/4g-dataverbruik-hoeveel-mb-heb-ik-nodig/

Het is en blijft afhankelijk van jou als gebruiker, wat en hoe(veel).
Reputatie 1
Badge
Ok maar met de extra 1000MB moet het lukken, dus bij deze... aangemeld
Reputatie 7
Badge +10
@Groentjuh Bedankt voor je aanvulling en je ervaring! Dat kunnen we goed gebruiken hier :)

@Elma Wat leuk om te zien dat je mee wilt doen met de test. Bedankt voor je aanmelding! Goed om te zien dat je geholpen bent met de uitleg van Friesian. Als je nog meer vragen hebt op voorhand, laat dit dan gerust weten 🙂

@Friesian Bedankt voor je duidelijke bericht en uitleg hierin.
Reputatie 1
Ik zou ook graag mee willen doen met dr test ☺️
Ik ben nog eensteeds gebruiker van 3g. En ben heel nieuwsgierig hoe 4g is.
Of er echt verschil in de snelheid zit. Maar ook hoe met verbruik van je mb is.

Hierom meld ik me graag aan om 4g te testen!
Ook ik zou graag mee willen doen met de test ik ben echt benieuwt hoe dat gaat.

Daarom meld ik mij aan
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marisol, Stewie92 en Helmajacobs,

Ontzettend leuk om jullie hier op het forum te zien. Nog leuker dat jullie mee willen doen met de test! Jullie aanmelding is goed ontvangen hier en jullie horen snel meer :)

Groetjes,
Angela
Ik wil ook graag meedoen met de test. Heb altijd 3G omdat ik bang ben, dat ik anders zo door mijn bundel heen ben. Weet ook niet zeker of 4G echt veel sneller is.
Ook ik wil graag 4G uittesten!

Groetjes Elleke
Reputatie 1
Ik wil best testen. Heb nu 3G omdat ik bang ben dat ik met 4G zo door mijn bundel heen ben. Ook zit ik veel in andere landen in Europa en heb dan niet altijd wifi. Denk dat ik met 4G dan zo door mijn bundel heen ben.
Ik wil het ook wel proberen
Reputatie 1
Het lijkt mij erg leuk om mee te doen aan deze test. Ik twijfel al een tijd om over te stappen op 4G, maar de angst dat ik er meer MB mee gebruik houdt me tegen. Zowel een test voor jullie als voor mijzelf dus, ben benieuwd! ^^
Badge
Mij lijkt het ook leuk om mee te doen met deze rest. Ik heb 4G al ingeschakeld
Reputatie 1
Ik zou ook wel graag willen testen. Ik hoor nl van alle kanten dat je veel meer mb's gebruikt dezelfde activiteiten dan eerst dus ben benieuwd!
Ik twijfel al tijden om over te schakelen naar 4G, misschien dat ik door het testen overtuigd wordt om afstand te nemen van 3G en verder te gaan op 4G 😉
Lijkt me prima om mee te doen! Ben benieuwd of het daadwerkelijk sneller is.
Ik wil ook graag mee helpen testen.
ben heel benieuwd zou het graag willen testen
Ben wel benieuwd naar de test en 1000 mb cadeau is altijd Mooi.
Reputatie 1
Ik maak al vele jaren tot volle tevredenheid gebruik van 3G. Sinds dit weekend heb ik nu een telefoon die geschikt is voor 4G. Daarom wou ik me heel graag aanmelden als tester van4G

met vriendelijke groet
Gebruik nu ook nog 3g zou ook wel 4g willen testen.
Ik doe graag mee, heb inmiddels 4G aangezet, dus mijn ervaringen ermee zullen actueel zijn.
Reputatie 6
Badge +4
Hi allemaal,

Leuk dat jullie je hebben aangemeld voor de 4G test! Ik zie dat de meesten van jullie enthousiast zijn over het testen van 4G en dat sommigen nog vragen hebben over wat je allemaal kunt met je MB’s zodra je overstapt op 4G. Speciaal voor dit soort vragen hebben we een apart topic aangemaakt “Stel hier al je vragen over 4G”. Heb je twijfels of vragen, stel die dan gerust in dat topic.

Voor de 4G test zijn nog genoeg plekken vrij. Ben je benieuwd en wil je graag 4G proberen? Meld je dan snel aan en maak kans op een Bol.com cadeaubon!

Groetjes,
Thomas

Reageer