.

Beantwoord

Zijn mijn bundels te geldig in Griekenland?

  • 12 June 2017
  • 2 reacties
  • 472 Bekeken

Ik ga komende week op vakantie in kreta (griekenland). Ik weet dat sinds 1 juni 2017 mijn huidige bundels ook in het buitenland gelden, maar als ik naar overige informatie ga kijken bij Griekenland dan staat erbij dat ik toch nog extra kosten heb (en dus niet gratis bel, sms & internet in griekenland).
Nu is mijn vraag of ik nou wel of niet gratis gebruik kan maken van mijn huidige bundels in Griekenland?
icon

Beste antwoord door Sean 14 June 2017, 15:44

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Manoukm,

Welkom op het Simyo forum!

Wat lekker dat je bijna op vakantie gaat.

Welke overige informatie bedoel je precies?

Sinds 1 juni zijn je Sim Only bundels overal in de EU te gebruiken, zo ook in Griekenland. Zolang je voldoende minuten en MB's hebt, kost bellen, sms'en en internetten niks extra.

Pas als je bundels op zijn, worden er extra kosten in rekening gebracht. Net als in Nederland. Je vindt alle informatie over de nieuwe EU-tarieven in ons blog.

Zoals Franswon al aangaf, moet je wel met bepaalde voorwaarden rekening houden als je voor langere tijd (vier maanden) in het buitenland verblijft, maar dat is in jouw situatie niet van toepassing.

Ik hoor het graag als je nog vragen hebt en anders alvast een fijne vakantie gewenst 🆒

Groetjes,
Sean

@Franswon, bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Manoukm,

Zolang als het een normale vakantie is, dus geen langdurige periode, dan zullen er in de praktijk geen belemmeringen zijn voor gebruik van je bundels.
Er zijn ingewikkelde rekensommen voor maximaal gebruik vanuit je bundel maar bij normaal vakantiegebruik zal je daar niets van merken.

Reageer