.

Beantwoord

Wat zijn de tarieven voor internet in Engeland?

  • 27 October 2015
  • 4 reacties
  • 341 Bekeken

Badge
Ik ga binnenkort een paar dagen naar Londen en ik vroeg me af wat de roamingtarieven zijn in het UK.
Voor data....
Ik heb ergens gevonden dat 1 MB 0,25 euro kost (Zone 1)....maar ik weer niet of die info actueel is.
Kan ik in Londen in de Simyo app zien wat ik reeds verstookt heb?
En hoe actueel zijn die data?
Wanneer het daags na verbruik pas bekend is, is het vaak al te laat...
icon

Beste antwoord door Angela 28 October 2015, 13:16

Bekijk originele reactie

4 reacties

Op deze pagina vind je alles over de tarieven en de zones. De gegevens op je app zullen inderdaad met vertraging worden bijgewerkt. Hoeveel precies weet ik niet, Simyo is afhankelijk van de provider waar je op dat moment mee verbonden bent / was.
Badge
Dus de ge-roamde MB's zijn zichtbaar (zij het met enige vertraging) als "kosten buiten de bundel"?
Ja klopt, want bij Simyo zijn er geen buitenland bundels.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Radar,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat leuk dat je voor een aantal dagen in Londen zal zijn 🙂 Goed dat je eerst komt informeren hoe het werkt qua kosten.

Zoals Raytje aangeeft, vind je de tarieven voor het internet in het buitenland op onze website. Deze zijn up-to-date en kloppend 🙂 Ik heb nog wel een aanvulling wat betreft de kosten in de app. Deze zie je helaas niet.

Je kunt de kosten wel via een computer op Mijn Simyo terugvinden. Daarnaast houden we je op de hoogte over de kosten via een sms'je. Je krijgt deze op de limiet van €50. Laat je weten of je verder nog andere vragen hebt?

@Raytje, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela

Reageer