.

Beantwoord

Wordt de tarievenpagina aangepast naar aanleiding van het verdwijnen van de roamingkosten in zone 1?

  • 1 June 2017
  • 9 reacties
  • 113 Bekeken

Even hier, anders misschien onnodige onrust.

Misschien een verkeerd gedachte maar de tarievenpagina's zijn nog als van ouds..
Ik dacht dat die gisteren ook meegenomen werd.

Heb ik dat verkeerd gedacht? 😛
icon

Beste antwoord door Ray 1 June 2017, 17:12

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ja, ik vraag mij ook af waarom die pagina's niet zijn bijgewerkt.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Ray en Groentjuh,

Op https://www.simyo.nl/tarieven/alletarieven staat wel een overzicht met de tarieven per 1 juni.
Het is aangepast nadat ik dit topic heb aangemaakt.
Reputatie 7
Badge +9
Dan hebben ze het misschien hier gelezen 🙂
Das gewoon een test geweest om de beveiliging, correctie om inspecteur Ray te testen. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Nee, moet beter lezen...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ray,

Scherp 😉 De tarievenpagina is inderdaad gewijzigd. De wijziging is op 1 juni live gegaan. Via deze link kom je daar terecht, en dan staat er ook nog 's een heleboel uitleg bij. Heel handig!

Het aanpassen van de tarievenpagina is natuurlijk een belangrijke stap als de tarieven veranderen.

Zijn hier nog vragen over?

@ Groentjuh, Franswon en Friesian, dank voor meedenken!

Groetjes,
Jihane
De reden dat ik dit topic opende was omdat ik opmerkte dat de tarieven pagina nog niet was aangepast. Dit was al op 1 juni en verwachte eerlijk gezegd dat dit op 31 mei zou gebeuren op het moment dat MijnSimyo etc. offline was.

Dus ik was misschien wel scherp maar niet omdat de pagina aangepast was maar meer omdat het, toen ik keek, nog niet was aangepast 😉
Reputatie 5
Badge +9
We weten dat je scherp bent Ray en dat waarderen we alleen maar 😃 Als je nog iets opvalt, laat het ons dan gelijk weten!

Groetjes,
Caspar

Reageer