.

Beantwoord

Wat doet de instelling "Bellen in en naar het buitenland" in Mijn Simyo?


Reputatie 3
Badge +1
  • Actief Simyaan
  • 274 reacties
Wat is het nut van deze instelling ("Bellen in en naar het buitenland") in Mijn Simyo?

Vallen EU landen ook onder buitenland?

SMS ontvangen is altijd gratis, toch? Kan dat nog wel als ik hier nee kies?
icon

Beste antwoord door Thomas 22 May 2018, 14:07

Bekijk originele reactie

55 reacties

Reputatie 3
Badge +1
[ Terugkijkend naar de titel ]

Zou het niet beter zijn om een nieuw topic te maken? Dit verzandt in off topic. Het zou dan voor anderen ook beter te vinden zijn wat betreft dit nieuwe onderwerp.


Misschien. Heb je een suggestie voor topic titel?
Reputatie 3
Badge +1

Geen idee, ik zit niet in die business. Googlen kan je bijvoorbeeld dit artikel, dit artikel en dit artikel vinden. Geen idee wat een cruiseschip nodig zou hebben! Ik verwacht dat dat veel meer dan dit is! Google kan je misschien nog veel verder helpen!


De hardware zal ongetwijfeld veel duurder zijn maar door schaalvoordelen zou je verwachten dat de kosten per eindgebruiker lager zijn.

Ik heb wel het gevoel dat jij van alle problemen graag Simyo's probleem maakt:


Dat is toch niet zo raar? Simyo is de partij die verbeteringen door kan voeren, ik niet..

Ik ken, naast je pinpas en pincode weggeven, ook geen / weinig andere diensten waar je achteraf zulke rekeningen tegenkomt.
Reputatie 6
Badge +4
Hey XTF,

[quote=XTF]
Misschien. Heb je een suggestie voor topic titel?


Friesian, heb jij hier ideeën voor? :)

De hardware zal ongetwijfeld veel duurder zijn maar door schaalvoordelen zou je verwachten dat de kosten per eindgebruiker lager zijn.


Dat is goed mogelijk inderdaad. Ik zou zeggen; leg het voor aan de cruiseschippers. Dit is iets dat zij immers regelen :)

Ik heb wel het gevoel dat jij van alle problemen graag Simyo's probleem maakt

Dat is toch niet zo raar? Simyo is de partij die verbeteringen door kan voeren, ik niet..

Ik ken, naast je pinpas en pincode weggeven, ook geen / weinig andere diensten waar je achteraf zulke rekeningen tegenkomt.


De kosten die op cruiseschepen wordt berekend voor mobiele diensten is zoals je inmiddels weet niet iets waar wij over gaan. Een hoge rekening is nooit leuk natuurlijk. Als je goed voorbereid de deur uit gaat hoef je daar ook niet bang voor te zijn. Zoals ze zeggen: "Een goed voorbereid mens telt voor twee.". :)

Als Friesian een mooi nieuw topic aan maakt, laten we daar de - hier off-topic - discussie verder voeren. Wel zo overzichtelijk voor iedereen. :)

Groetjes,
Thomas
Reputatie 3
Badge +1
Als Friesian een mooi nieuw topic aan maakt, laten we daar de - hier off-topic - discussie verder voeren. Wel zo overzichtelijk voor iedereen. :)

Friesian?
Reputatie 3
Badge +1
Knock knock

Reageer