.

Beantwoord

Wat betaal ik vanaf juni voor verbruik binnen de EU?

  • 29 January 2017
  • 5 reacties
  • 314 Bekeken

Badge
Graag zou ik willen weten of ik met mijn bestaande en/of een nieuwe abonoment vanaf Juni 2017 binnen de bundel kan bellen en internetten in de Eu?

Omdat ik veel in het buitenland zit zou dit bij mij goed van toepassing zijn. Er zijn al aantal aanbieders die dit nu al aanbieden en zit er toch aan te denken om dan nu al over te stappen.

Graag verneem ik of
icon

Beste antwoord door Sean 31 January 2017, 14:53

Bekijk originele reactie

5 reacties

Mijn advies is juni af te wachten. Je betaald dan alles uit je huidige bundel. Hoe Simyo het precies gaat invullen is nog niet bekend.

Die abonnementen bij de andere providers vind ik een wassen neus. Bestudeer de voorwaarden maar eens. En wat voor waarden hebben die abonnementen na juni nog? Denk hierbij aan het 1 of 2 jarig contract wat er aan vast zit.

Wat mij het meest tegenspreekt is dat je 12 maanden betaald voor 60 dagen EU onder het mom van fair play.

Het is natuurlijk eigen keus.
Graag zou ik willen weten of ik met mijn bestaande en/of een nieuwe abonoment vanaf Juni 2017 binnen de bundel kan bellen en internetten in de Eu?

Omdat ik veel in het buitenland zit zou dit bij mij goed van toepassing zijn. Er zijn al aantal aanbieders die dit nu al aanbieden en zit er toch aan te denken om dan nu al over te stappen.


Ik denk dat je vanaf juni, gewoon in het buitenland uit je bestaande bundel betaald

Graag verneem ik of
Wilde je wat schrijven @robvdk?

Je quote nu enkel het bericht van @tegelzetbedrijf.
Ik denk dat je vanaf juni, gewoon in het buitenland uit je bestaande bundel betaald
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Tegelzetbedrijf,

Wat jammer dat je overweegt om over te stappen!

Per 15 juni 2017 zullen wij binnen de EU geen roamingkosten meer in rekening brengen. Vanaf die datum kun je in alle EU-landen je bundels gebruiken en gelden dezelfde tarieven als in Nederland.

Tot die tijd valt buitenlandverbruik binnen de EU buiten je bundel en betaal je € 0,06 per minuut en MB. Meer informatie hierover vind je in dit artikel.

Is dit zo helder voor je?

@Robvdk, had jij dezelfde vraag als Tegelzetbedrijf? Anders hoor ik het graag van je!

Groetjes,
Sean

@Raytje, hartelijk dank voor je reacties 😃

Reageer