.

Beantwoord

Waarom word ik gebeld door buitenlandse nummers?

  • 20 May 2016
  • 2 reacties
  • 276 Bekeken

ik word meerdere keren gebeld door nummers uit Afrika en Rusland,ook een vreemd smsje gekregen uit buitenland.
deze nummers neem ik niet op en ik bel ze ook niet terug,wat is hier aan te doen
icon

Beste antwoord door Angela 23 May 2016, 16:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

Zoals ik al in een vergelijkbaar topic aangaf, blokkeer die nummers in je telefoon.
Je geeft niet aan wat voor telefoon je hebt maar een optie kan zijn een app...een call blocker.

Call blocker als voorbeeld...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ploeg74,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat je door nummers uit Afrika en Rusland wordt gebeld! Ik kan me voorstellen dat je hier graag een oplossing voor wilt.

Ik raad je aan om deze niet op te nemen. Het kunnen namelijk fraudeurs zijn die op geniepige wijze geld van je proberen af te sprokkelen. Je kan de nummers die je gebeld hebben blokkeren vanuit je toestel. Ik raad je aan hiervoor de handleiding van je toestel te raadplegen. Helaas kunnen wij vanuit ons systeem deze telefoonnummers niet blokkeren. Blijf dus scherp als het gaat om buitenlandse nummers die je bellen. Voor meer informatie over de fraudeurs en hun werkwijze kun je op deze link klikken.

@Friesian, heel erg bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela

Reageer