.

Beantwoord

Waarom werkt mijn lokale simkaart niet in Jamaica?

  • 28 April 2016
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Ik ben in jamaica en heb een lokale simkaart gekocht. Maar deze werkt niet. Iemand een idee waarom en hoe ik dit op kan lossen?
icon

Beste antwoord door Daxy 28 April 2016, 16:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 1
Badge +8
Hi Mirjama,

Dit ligt in ieder geval niet aan Simyo omdat je hun simkaart er uit gehaald hebt :)
Misschien staan de Simyo instelling nog ingesteld. Het kan helpen om je netwerk instellingen even opnieuw in te stellen (Ik kan je vertellen hoe dat op een iPhone moet (Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in -> Herstel netwerkinstellingen), maar ik weet niet hoe dat op elk andere telefoon gaat)...

Succes 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Heb je een dual band toestel? Dan is de kans groot dat die niet werkt in Jamaica. Je hebt een tri- of quad band toestel nodig. Dat is tenminste wat de TripAdvisor website mij vertelt.

En dan nog dit: weet je zeker dat je geen CDMA simkaart hebt gekocht? Die werken überhaupt niet in je Nederlandse telefoon. Wat je moet hebben is een GSM simkaart.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Mirjama,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat de simkaart die jij hebt aangeschaft niet werkt.

Goed om te zien dat Scotsman en Daxy zo snel op jouw topic hebben gereageerd :D

Als je er met hun hulp niet uitkomt, wil ik je adviseren om contact op te nemen met de leverancier van je mobiele telefoon. Zij kunnen jouw helpen met de juiste instellingen van je telefoon.

Helaas kan ik niet meer voor je doen, omdat het niet om een Simyo simkaart gaat.

Succes en nog veel plezier in Jamaica!

Groetjes,
Sean

@Daxy en Scotsman onwijs bedankt voor jullie hulp!

Reageer