.

Beantwoord

Waarom werkt mijn internet in het buitenland niet?

  • 6 August 2019
  • 4 reacties
  • 326 Bekeken

Vorige week contact gehad met de helpdesk, fijn geholpen. Echter werkt het niet wat werd geopperd. Ik gebuik een Samsung A5, simonly, op mijnsimyo staat internet in buitenland aan, ook op telefoon staat roaming aan. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Kevin 7 August 2019, 12:17

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi NienW,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat je internet niet werkt in het buitenland. Ik heb in ieder geval even je instellingen aan onze kant opnieuw ingesteld. Zou jij je toestel even uit willen schakelen voor 10 minuten als je dit leest?

Hopelijk werkt het hierna natuurlijk weer. Mocht het niet zo zijn, zijn er wat extra instellingen in je toestel die je na kunt lopen naast de mobiele gegevens en de roaming. Via onze toestelhulp kun je deze instellingen even nalopen en hiermee nieuwe APN instellingen toevoegen.

Laat je het ons vooral even weten als er nog problemen zijn!

Groetjes,

Kevin
Helaas heeft het niet geholpen om het toestel 10min uit te zetten en opnieuw op te starten. Zo nog maar een poging wagen via de checklist.
Uiteindelijk heeft de toestelhulp mij aanninternet geholpen!! Dank!"
Reputatie 5
Badge +4
Hoi NienW,

Goed om te horen! Dan heeft het dus toch niet helemaal goed gestaan in je toestel. Fijn dat het nu werkt!

Groetjes,

Kevin

Reageer