.

Beantwoord

Waarom werkt bellen in buitenland niet?

  • 5 September 2016
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

Ik kan bellen en internetten niet vanaf Spanje. Ik zet de roaming en "bellen in buitenland" optie aan maar het werkt niet. Ik gebruik Windows 10 Mobile met een prepaid kaartje. Alle netwerken zijn "niet toegestaan" als ga ik naar "zoek naar netwerken" optie (zie bijlage) Kunnen jullie mee helpen?

Alvast bedankt,
Alberto
icon

Beste antwoord door Ilias 5 September 2016, 16:42

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik heb het zelfde probleem! Ik heb een simyo pre-paid kaart in een Iphone 5. Al 3 dagen geen netwerk/bereik. Wifi werkt wel. Hoor graag wat de oplossing is!
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Alberto en Cece,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat jullie problemen ervaren met het verbinding maken met het netwerk in het buitenland!

Voor beide aansluitingen heb ik een reset uitgevoerd op de instellingen van de simkaart. Kunnen jullie de toestellen voor tien minuten volledig uitschakelen en dan weer aanzetten? Ik verwacht dat het probleem dan is opgelost.

Als het niet heeft gewerkt, kunnen jullie dan jullie simkaart in een ander toestel plaatsen en het liefst een andere simkaart in jullie eigen toestel? Dan kunnen wij weten of het ligt aan de simkaart of aan het toestel.

Laten jullie het weten?

Groetjes,
Ilias
Hoi,

Mijn probleem is al weg! Ik heb de netwerk van Orange gekozen en nu werkt helemaal goed.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Alberto,

Enorm goed om te vernemen. Ben blij dat je het hebt kunnen oplossen.

Als je nog vragen hebt, ben je altijd van harte welkom op het Forum!

Groetjes,
Ilias

Reageer