.

Beantwoord

Waarom verwijzen jullie naar KPN bij de buitenland tarieven?

  • 21 July 2015
  • 8 reacties
  • 298 Bekeken

Jullie verwijzen ons op de site voor internetten in het buitenland door naar de kpn site. Is het de bedoeling dat ik daar een bundel kan kopen voor te internetten in het buitenland????
icon

Beste antwoord door Anonymous 21 July 2015, 21:53

Bekijk originele reactie

8 reacties

Waar staat dat?
Gokje....LBO.🆒
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-is-lbo-en-hoe-werkt-het-193?c=63

@Dina
Zo zit het niet in elkaar. Simyo is een dochter van KPN.
In het buitenland heb je te maken met de roamingpartners van KPN.
Dit geldt voor bel sms data.
Vandaar dat je meer info vindt in/via de link naar KPN. En daar gaat het om.....de info op die site.
https://www.simyo.nl/tarieven/sim-only?tag=Buitenland%20tarieven#Tarieven voor bellen tussen de verschillende zones
Bij deze link en dan helemaal onderaan
Er staat "Lees meer" .. Niet voor aanschaffen buitenlandbundels..

Want die heb je niet bij Simyo.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Dina, welkom op het Simyo forum 🙂.

Zo te zien heb je al van Friesian en Raytje begrepen waarom we op de tarieven pagina verwijzen naar KPN. Dit is inderdaad extra uitleg, omdat je in het buitenland gebruik maakt van de KPN roamingspartners.

Helaas is het niet mogelijk om via KPN of bij Simyo een buitenland bundel aan te schaffen. Verbruik in het buitenland valt buiten bundel, zoals je op de tarieven pagina al hebt gelezen.

Is je vraag zo beantwoord? :)

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Friesian! En bedankt voor je extra uitleg Raytje 🙂.
Reputatie 1
Badge +1
Zijn er overigens wel plannen om in de nabije toekomst een (dag/week/maand) buitenland bundel af te kunnen gaan nemen met een x aantal MB? Het zou mooi zijn als jullie dit gaan bieden. Ik red me meestal aardig met WIFI in Nederland en vaak ook op vakantie, maar het zou toch soms erg van pas komen als je op een berg of strand bent in het buitenland en even iets moet opzoeken online zonder daarvoor naar een WIFI punt of internet café te moeten lopen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi pacorob,

Ik begrijp heel goed dat je ook tijdens je vakantie wilt internetten. Een internetbundel om je leukste kiekjes te delen zou dan inderdaad handig zijn.

Op dit moment ligt onze prioriteit niet op het aanbieden van internetbundels in het buitenland. De focus ligt in het verbeteren op onze huidige producten en diensten. Daarnaast werken we bij Simyo met een kleine clubje mensen, waardoor kunnen we de kosten en tarieven laag kunnen houden. Het aanbieden van buitenlandbundels zou voor ons maar ook voor jou teveel kosten 😞 Voorlopig zit het idee dus in de ijskast.

Reageer