.

Beantwoord

Waarom kan ik in Noorwegen niet SMS'en en bellen?

  • 22 July 2016
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Ik kan vanuit Noorwegen niet bellen wn sms en. Geen service staat er linksboven. Ik heb wel bellen in buitenland aanstaan, alle mogelijke instellingen aangezet, maar nog steeds 'geen service'.
Wat moet en/of kan ik doen, want dit is erg vervelend en lastig.
icon

Beste antwoord door Jihane 22 July 2016, 19:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi MarloesvanWingerden,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt bellen en SMS'en in Noorwegen! Dit is niet de bedoeling als jij de juiste opties aan hebt staan op Mijn Simyo. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad ook dat alles netjes goed staat. Daarom heb ik een reset uitgevoerd op jouw optie om in het buitenland te kunnen bellen en SMS'en. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen?

Als dat niet helpt, dan raad ik je aan om handmatig een netwerk te selecteren. Dit hoort automatisch te gebeuren, maar soms heeft een toestel een duwtje in de juiste richting nodig. Laat je het me weten als je dit geprobeerd hebt?

Mocht ook dat de oplossing niet zijn, kun je altijd je simkaartje tijdelijk in een ander toestel plaatsen en vice versa. Op die manier kun je er het beste achter komen waar het probleem zich precies bevindt. Dan kunnen we samen een oplossing zoeken!

Laat je het me weten?

Groetjes,
Jihane

Reageer