.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten in het buitenland?

  • 29 January 2017
  • 5 reacties
  • 221 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Ik heb de optie internet in het buitenland geactiveerd, mijn data roaming aangezet en mijn telefoon opnieuw gestart, maar ik krijg in het buitenland nog geen data verbinding
icon

Beste antwoord door Sean 30 January 2017, 17:20

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Dit heb ik ook al maanden. Netjes gedaan wat moest maar geen internet in het buitenland.....
En als je handmatig een andere provider selecteert?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi A A,

Welkom op het Simyo forum.

Wat lastig dat je niet kunt internetten in het buitenland. Je instellingen staan inderdaad juist. Voor de volledigheid heb ik je buitenlandopties een reset gegeven. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon nogmaals uit en weer aan willen zetten?

Als dit niet de oplossing is, zou je dan eens handmatig een netwerk met goede dekking willen selecteren?

Ik hoor graag of dit is gelukt!

@Frank Huisman, wat vervelend dat jij hier al langer last van hebt. Ik las in dit topic dat mijn collega ook jouw instellingen heeft gereset, maar daarna heeft zij nooit een reactie ontvangen.

Heb je de kruistest die zij aanraadde al eens uitgevoerd? Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst!

Groetjes,
Sean

@Friesian, hartelijk dank voor je hulp!
Badge
Het is opgelost! Na een crosscheck bleek Internet in Europa het wel te doen. Na controle bleek internet op 4G te staan wat ik niet heb....:-). Thanks!
Badge +7
Hoi Frank Huisman,

Wat fijn dat het is opgelost! Het is inderdaad verstandig om in de instellingen van je telefoon je internet op 3G te zetten als je naar het buitenland gaat. Het 4G netwerk in het buitenland is vaak niet zo goed als die in Nederland ;)

Als je nog andere vragen hebt, zien we je graag weer terug hier op het forum :$

Nog veel plezier in het buitenland!

Groetjes,
Samantha

Reageer