.

Beantwoord

Waarom kan mijn man in het buitenland niet bellen en gebeld worden?

  • 15 May 2015
  • 5 reacties
  • 193 Bekeken

Mijn man is in 't buitenland, Frankrijk. Ik kan hem niet bereiken, ik bel maar hij gaat niet over, de verbinding wordt dan verbroken. Ik sms maar ik krijg niks terug. aangezien ik hem niet kan bereiken kan ik hem ook niet vertellen wat te doen, dus aan en uitzetten zit er niet is als hij dat zelf miet gedaan heeft.
dus ik hoop dat er van afstand een reset gedaan kan worden waardoor 't wel weer werkt.

Groeten Femke
icon

Beste antwoord door Ernst 18 May 2015, 12:39

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kijk even op zijn Mijn Simyo of "bellen naar en in het buitenland" aan staat.
Dit staat aan...
Hoe kan ik reactie krijgen van de klantenservice, 't schijnt dat er iets niet klopt in de administratie, er zou niet opgewaardeerd, dat zie ik nu ook, alleen via mijn simyo staat er nog genoeg op....
Reputatie 7
Badge +9
In het weekend wil er nog wel eens een moderator komen kijken op dit forum, maar daar kun je niet op rekenen. Naar verluid heb je vandaag en morgen de meeste kans op assistentie via Twitter.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Femke3108, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic verplaatst naar het subforum Buitenland.

In je gegevens zie ik dat er na het opwaarderen niet automatisch is gedeblokkeerd. Dit is nu als nog gebeurd, maar jij zou hem sowieso al wel hebben moeten kunnen bereiken.
De blokkade vanwege beltegoed is enkel voor het uitgaande verkeer, niet het inkomende.

Heb je je man al kunnen bereiken?


Scotsman, dank je voor het meedenken!

Reageer