.

Beantwoord

Waarom krijgt mijn zoon vreemde telefoontjes?

  • 18 May 2016
  • 6 reacties
  • 180 Bekeken

Badge
Mijn zoontje krijgt rare telefoontjes en sms jes waarin staat bel me dringend, kan niet bellen want ik heb geen beltegoed
De nummers zijn +85520564222 en 0079546010501
Wat kun je hieraan doen en waar komt het vanaf...OPLICHTERS????
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 May 2016, 20:23

Bekijk originele reactie

6 reacties

Die nummers kun je blokkeren in zijn telefoon. Buitenlandse nummers...oplichters ja die via computers heel veel nummers vinden..bellen voor een habbekrats. Belt sms hij terug is het een duur servicenummer. Blokkade is dus wat te doen staat.

🙂
Badge
Djw voor het antwoord, ook namens mijn zoon
Graag gedaan, altijd leuk om waardering terug te krijgen.

🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marietienne,

Ach, wat vervelend dat jouw zoon hier last van heeft. Ik kan me voorstellen dat een sneller oplossing wenselijk is.

Helaas zien we steeds vaker dat dit soort praktijken voorkomen 😞 Het belangrijkste advies blijft dat je niet moet terugbellen en de nummers in je telefoon kun blokkeren. Precies wat Friesian al aan heeft gegeven. Ik ben het helemaal eens met zijn reactie.

Je hebt ook een e-mail gestuurd met dezelfde vraag. Hier zal ik inhoudelijk niet meer op ingaan omdat jouw vraag hier al beantwoord is. Mocht je toch nog hulp nodig hebben of andere vragen willen stellen, kun je uiteraard bij ons terecht.

@Friesian, bedankt voor je hulp :D

Groetjes,
Angela
Badge
Angela, bedankt voor je antwoord, leuk dat er mensen zijn zoals friesian en jij die zo lekker snel antwoorden, thxxxx
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marietienne,

Graag gedaan natuurlijk! Daar zijn we voor 🙂 Fijn dat we jou op deze manier hebben kunnen helpen. Mocht je nog eens vragen hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer