.

Beantwoord

Waarom krijg ik een sms over de datalimiet buitenland?

  • 21 July 2015
  • 2 reacties
  • 366 Bekeken

Ik ben net twee dagen in Frankrijk. Ik zit in een gebied waar nauwelijks internet verbinding is. Alleen via WiFi kan ik gebruik maken. Toch krijg ik het volgende bericht

U heeft 80% van uw datalimiet bereikt. Bij 100 % wordt uw dataverbinding verbroken. Wilt u doorgaan? Stuur een SMS naar 1330 met de tekst 'JA'. Het tarief voor data is 4.84 EUR/MB.

Wat moet ik hier mee?
icon

Beste antwoord door Ernst 22 July 2015, 13:16

Bekijk originele reactie

2 reacties

Dit zijn waarschuwingen.. Lees dit maar >>> Klikker de klik

Alleen lijkt het bedrag onjuist. In Frankrijk is het tarief € 0,242 per MB. Zie tarieven pagina

Op de pagina staat overigens € 0.25 (klopt ook niet helemaal)
Reputatie 5
Badge +11
Hoi DonHenken, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Buitenland.

Laat ik beginnen met het goede nieuws: het smsje klopt niet. Voor jou geldt het tarief dat Raytje noemt.
Er is alleen 1 dingetje: bij de 100% waar het smsje wordt helaas je internet wel uitgezet en dien je 'Ja' te sms'en naar 1330 om verder te kunnen internetten.
Je krijgt vervolgens geen sms meer bij de €60 waar je dit smsje normaal gesproken bij krijgt. (okee, het waren 2 dingetjes)

We zijn bezig te achterhalen waarom sommige klanten -je bent niet alleen- deze foutieve smsjes krijgen. Excuses voor de verwarring.


Raytje, dank je voor je reactie!

Reageer