.

Beantwoord

Waarom krijg ik in het buitenland geen verbinding met het netwerk?

  • 6 October 2016
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb een probleem namelijk dat ik in het buitenland zit en dat ik geen connectie kan maken met het netwerk van hier.
dit betekend voor mij dat ik geen betalingen kan doen in het buitenland. enig idee wat ik hieraan kan doen?

met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Ray 7 October 2016, 09:33

Bekijk originele reactie

4 reacties

Even wat zaken checken :)

- Inloggen op je Mijn Simyo (niet va de app) dan naar instellingen - netwerkinstellingen. Staan daar de buitenland opties aan? Deze indien nodig aanzetten.

- Staat (data) roaming aan op je toestel? Ook deze aanzetten.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Hopeloos,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je momenteel geen betalingen kunt doen!

Wanneer je in het buitenland wilt bellen en sms'en, is het belangrijk dat je de optie Bellen in en naar het buitenland aanzet via Mijn Simyo.nl. Het is met een Prepaid aansluiting helaas niet mogelijk om te internetten in het buitenland.

Ik zie dat jij de buitenlandoptie inmiddels hebt aangezet, werkt het nu naar behoren? Als je nog steeds geen verbinding kunt maken, zet dan even je telefoon uit en weer aan en selecteer handmatig een netwerk met goede dekking.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean

@Raytje, hartelijk dan voor je antwoord 😃
Hi Sean en Raytje,

Bedankt! Het is zeer zeker gelukt nadat ik de buitenland optie heb aangezet en mijn telefoon daarna uit en aan heb gezet. Super bedankt.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi hopeloos,

Graag gedaan namens Sean en Raytje. Mooi dat het je gelukt is. Nog veel plezier in het buitenland!

Groetjes,
Caspar

Reageer