.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten in het buitenland?

  • 22 December 2017
  • 9 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo Simyo,

Ik heb problemen met mijn internet in het buitenland! Ik verblijf momenteel in Duitsland alleen heb ik geen internet.
Ik heb zoals jullie op de website vermelden Roaming aangezet en uiteraard mijn internet MB's, dit had helaas geen succes. Ik heb diverse malen mijn mobiele telefoon opnieuw opgestart en mijn Simkaart verwijderd en weer terug gedaan, dit alles helaas geen resultaat!

Wat kan hier precies het probleem zijn?

Jelle
icon

Beste antwoord door Caspar 23 December 2017, 12:08

Bekijk originele reactie

9 reacties

Internet in het buitenland staat aan op je MijnSimyo? Of is dat wat je bedoelde met "uiteraard mijn internet MB's"?

Check of de juiste APN gegevens in je telefoon staan:
APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs


https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internet-in-het-buitenland-werkt-niet-meer-186
Internet in het buitenland staat aan op MijnSimyo en wat ik bedoelde met mijn internet MB's het icoontje voor het aan en uitzetten van me internet buiten wifi bereik! APN gegevens inderdaad ook allemaal correct ingevoerd zoals op de website staat vermeld!
Heb je ook al geprobeerd handmatig een netwerk te vinden?
Jaa, dan krijg ik Telekom, vodafone en o2-de en alle 3 geen resultaat.
Reputatie 7
Badge +9
Probeer het wachtwoord GPRS eens, als dit ook niet helpt kan je proberen of je simkaart het in een ander toestel wel doet. Geeft dit ook geen resultaat dan zal een moderator de buitenlandoptie op je simkaart resetten.
Beide ook geen resultaat
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jelledk,

Welkom op 't forum :)

Jammer dat je geen internet in het buitenland hebt. Ik heb je instellingen voor het buitenland gereset. Doe hiervoor even je toestel helemaal uit en aan. Heeft het geholpen? Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar

@Ray en franswon bedankt voor jullie hulp!
Caspar super man! Ik heb internet, iedereen bedankt voor de hulp/service!
Reputatie 6
Badge +5
Hi Jelledk,

Namens Caspar graag gedaan! Als je verder nog vragen hebt dan weet je ons te vinden ;)

Groetjes,
Niels

Reageer