Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten in het buitenland?

• 10 juni 2017
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Ik ben op 't moment in België maar mijn mobiel internet werkt niet. Ik heb de i stellingen van de toestelhulp gevolgd en mobiel internet en Roaming aangezet. Op mijn Simyo staat ook alles aan. Ik heb inmiddels alle netwerken al geprobeerd maar geen enkele werkt.

Weet iemand de oplossing?
icon

Beste antwoord door Sean 14 juni 2017, 09:27

Hoi Morcedai,

Wat lastig dat je momenteel niet kunt internetten. Goed dat jezelf al zoveel hebt gedaan om het werkend te krijgen!

Ik heb je internetinstellingen meteen gereset. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan kunnen zetten?

Als je daarna nog niet kunt internetten, dan wil ik je adviseren een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat je jouw simkaart tijdelijk in een ander toestel plaatst en een andere simkaart in jouw telefoon probeert. Zo kunnen we erachter komen waar de fout zit.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Sean

@wimj12, bedankt voor je hulp!
Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Het lijkt erop dat je alles hebt gedaan wat je zelf kan doen. Een reset door een moderator is dan de oplossing.

Of heb je een iPhone? Volgens mij moet roaming in de EU (oid) dan uit staan.
Nee, het betreft een Galaxy Note 3.

Dan wacht ik een reactie van de moderators af.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Morcedai,

Wat lastig dat je momenteel niet kunt internetten. Goed dat jezelf al zoveel hebt gedaan om het werkend te krijgen!

Ik heb je internetinstellingen meteen gereset. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan kunnen zetten?

Als je daarna nog niet kunt internetten, dan wil ik je adviseren een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat je jouw simkaart tijdelijk in een ander toestel plaatst en een andere simkaart in jouw telefoon probeert. Zo kunnen we erachter komen waar de fout zit.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Sean

@wimj12, bedankt voor je hulp!

Reageer