.

Beantwoord

Waarom kan ik niet gebeld worden in het buitenland?

  • 11 January 2016
  • 5 reacties
  • 415 Bekeken

Hallo,

Wij zitten op het moment in Oostenrijk. Wij hebben een prepaid kaartje van jullie. Wij kunnen zelf wel bellen met de telefoon, maar niet gebeld worden. Wij hebben de simkaart in oude nokia en kunnen daarop sowieso niet roamen. Wie kan ons helpen zodat wij ook gebeld kunnen worden, het is namelijk een noodnummer van ons werk en erg belangrijk dat wij bereikbaar zijn !

Groet JJ Bewindvoering
icon

Beste antwoord door JJbewindvoering 11 January 2016, 11:53

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat raar dat je niet gebeld kan worden. Omdat je zelf wel kunt bellen staan alle instellingen voor bellen in het buitenland goed, lijkt me. Weet je zeker dat de Nederlandse bellers jouw normale 06-nummer draaien, dus NIET met de internationale landencode voor Oostenrijk er voor? Ze moeten gewoon 06..... bellen.
Hoi ,

Ja, wij proberen het namelijk zelf met onze telefoons om naar het nummer te bellen en dan krijgen wij te horen dat die niet bereikbaar is. Wij bellen gewoon met +316 voor het nummer
Reputatie 7
Badge +9
Laatste suggestie van mijn kant: zet de telefoon helemaal uit, en dan weer aan, dan meldt hij zich weer opnieuw aan op een Oostenrijks netwerk. Of probeer handmatig een andere provider te kiezen, als die er zijn.
het probleem is al opgelost! Wij hadden schijnbaar doorschakelen nog aanstaan naar een nummer die geen bereik had!
Bedankt voor je reactie
Reputatie 5
Badge +8
Hoi JJbewindvoering,

Welkom op het Simyo Forum. Ik zie dat het probleem inmiddels is opgelost. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean

@Scotsman bedankt voor je hulp!

Reageer