.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen vanuit het buitenland?

  • 18 August 2018
  • 3 reacties
  • 767 Bekeken

Ik kan niet bellen in Portugal kan wel gebeld worden. Bij de instellingen staat alles aan.
Verder kan ik mijn verbruik niet meer zien sinds ik in Portugal ben sinds de 13/8 zowel beltegoed als internet
icon

Beste antwoord door Jihane 19 August 2018, 17:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hee Marcis,

Welkom op het Simyo Forum.

Heb je je mobiel al eens aan en uit gezet voor 15 minuten? Werkt het nu wel.
Anders is het advies om handmatig een netwerk te selecteren en dan te testen.

Wil je even kijken of dit lukt?
Verder kan ik mijn verbruik niet meer zien sinds ik in Portugal ben sinds de 13/8 zowel beltegoed als internet

Ik lees Beltegoed, Is er sprake van een prepaid aansluiting en nog wel voldoende beltegoed? Internet werkt dan trouwens niet als je prepaid hebt en in het buitenland bent. Je zal dan gebruiken moeten maken van internet middels Wifi.

De reden dat je verbruik niet is bijgewerkt sinds de 13e kan te maken hebben met de vertraging van het aanleveren van je verbruik ( wat je dus niet hebt) en als je niks verbruikt valt er niks bij te werken.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Marc,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je niet kunt bellen! 😞 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en een reset uitgevoerd op je buitenlandoptie. Hiermee worden de instellingen vernieuwd op het netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Ik zie dat er intussen internetverbruik heeft plaatsgevonden vanuit Portugal. Je verbruik is ge-update tot en met 16 augustus. Kan ik hieruit opmaken dat er wel verbinding gemaakt is met een netwerk? Ik wilde namelijk voorstellen dat je een ander netwerk handmatig uitkiest. Je doet dat door op je mobiel te gaan naar Instellingen > Aanbieder. Daar kun je uit alle beschikbare netwerken kiezen.

Laat je me weten of het probleem nog steeds speelt?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer