.

Beantwoord

Waarom heb ik problemen met het bellen van mijn Spaanse Prepaidkaart naar die van Simyo?

  • 5 November 2017
  • 6 reacties
  • 211 Bekeken

bellen met spaans prepaidkaart van movistar gaat niet naar mijn prepaid mobiel van simyo, wel met skype.

Dus als ik met mijn spaansmobiel naar mijn andere mobiel met een simyo kaartje bel gaat het niet.

Weet iemand hoe dit kan.

H Hirdes
Ontinyent
icon

Beste antwoord door franswon 5 November 2017, 17:20

Bekijk originele reactie

6 reacties

Dat kan veel redenen hebben. Kun je wel bellen met je Simyo prepaid, niet via Skype. Of vraag het eens aan de bewuste provider.

Je kan trouwens niet bellen in het buitenland met skype en Simyo prepaid. Skype gebruikt internet, iets wat niet kan met Simyo prepaid in het buitenland. Je zit waarschijnlijk op wifi.
U begrijpt het verkeerd, ik heb een prepaid simyo, maar ik heb ook een spaans prepaid,
als ik met mijn spaans prepaid naar mijn simyo prepaid wil bellen lukt het niet, wel als via skype naar mijn simyo prepaid bel gaat het wel, dus dit heeft niets te maken met wel of niet wifi.

H Hirdes
Spanje.
Staat op mijn Simyo, bellen in en naar het buitenland aan? (Data) roaming staat aan op (Simyo sim) telefoon?
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-werkt-bellen-in-en-naar-het-buitenland-bi-101?c=45

Neem de informatie even door voor de volledigheid, alles met betrekking tot bellen in en naar het buitenland staat er in.

Graag wederom een terugkoppeling.
Reputatie 7
Badge +9
Waarschijnlijk heeft je Spaanse simkaart niet de instelling om te bellen naar het buitenland. Dit moet via de Spaanse provider geregeld worden.
Simyo heeft hier geen invloed op.
Ik begreep het inderdaad even verkeerd. Maar u stelt dan ook een vraag over een Spaanse provider bij een Nederlandse.

Dus mij advies blijft. Stel de vraag aan uw Spaanse provider, zij hebben inzicht in het uitgaand bellen met uw Spaanse simkaart. Simyo niet.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi henkco,

Welkom op 't forum :)

Wat jammer dat het niet lukt om te bellen met je Spaanse Prepaid kaart naar je Nederlandse Simyo simkaart. Het zal waarschijnlijk aan je Spaanse Prepaid kaart liggen. Ik raad je aan even contact op te nemen met Movistar. Bij jouw Simyo aansluiting zie ik dat het bellen in en naar het buitenland aanstaat.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Caspar

@Ray, Friesian en franswon bedankt voor je hulp!

Reageer