.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet in het buitenland met mijn OnePlus 3T?

  • 4 August 2018
  • 7 reacties
  • 354 Bekeken

Ik krijg geen internet in het buitenland. Ik zag op andere forums wat ik in moest vullen en dit heb ik gedaan. Verder zag ik dat het bij mensen hielp als jullie iets resetten kunnen jullie hier eens naar kijken?
icon

Beste antwoord door Els 5 August 2018, 12:37

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi GijsHaans,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je internet het niet doet in het buitenland. 😞

Om in het buitenland te kunnen internetten is het belangrijk dat alle instellingen goed staan. Op Mijn Simyo kun je via Internet en Bellen de optie voor 'internet in het buitenland' en 'bellen in en naar het buitenland' aanzetten. In jouw geval zie ik dat ze al aan staan, helemaal goed! Daarnaast is het belangrijk dat de instellingen in je telefoon goed staan. Deze kun je het beste instellen via onze Toestelhulp. Selecteer onder Internet de optie voor Handmatig instellen nadat je je type telefoon hebt geselecteerd.

Voor de zekerheid zal ik ook een reset uitvoeren op je simkaart. Dan wordt hij helemaal opnieuw aangemeld bij het netwerk. Hiervoor mag je je telefoon voor tien minuten helemaal uitzetten.

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Els
Bedankt voor de reset. Dit helpt
Reputatie 6
Badge +5
Hi GijsHaans,

Bedankt voor je terugkoppeling. Wat fijn dat de reset heeft geholpen! Als je verder nog vragen hebt, hoor ik die graag. Veel plezier nog in het buitenland :)

Groetjes,
Niels
Badge
Ik had ook problemen, mezelf dagen bezig gehouden met instellingen. Ook vorig jaar. Wat blijkt? Ondanks dat internet in het buitenland bij mijn Simyo settings aanstond het toch uitstond.

Dus uit en aanzetten helpt (waarschijnlijk in de meeste gevallen). Waarschijnlijk hetzelfde als een reset?
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Roberto,

Fijn dat het uit- en aanzetten van de opties heeft geholpen! Voor de buitenlandinstellingen is dit ook een soort van reset, maar werkt niet altijd even goed binnen een kort tijdsbestek. Het uitzetten van je telefoon geeft vaak hetzelfde effect, maar deze tip is zeker het proberen waard!

Aan onze kant kunnen we je hele simkaart resetten, daarbij koppelen we je simkaart helemaal opnieuw aan het netwerk.

Groetjes,
Els
Hi, ik zit weer met hetzelfde probleem. Kan iemand hem opnieuw resetten?
Reputatie 6
Badge +5
Hi GijsHaans,

Zeker! Laat jij je telefoon dan een kwartiertje uitstaan? En check je voor de zekerheid de instellingen van je toestel nog even? Ik hoor graag of het werkt :)

Groetjes,
Niels

Reageer