.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet in het buitenland?

  • 11 December 2018
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

In het buitenland werkt mijn mobiele internetverbinding niet. Alle instellingen op mijn telefoon al diverse keren nagelopen en ook de instellingen 'Internet mobiel in het buitenland' en Nederland staan aan.
Heb mijn simkaart ook in een andere telefoon geprobeerd, maar dat hielp ook niet. Is het mogelijk om mijn simkaart een reset te geven ?
icon

Beste antwoord door Kevin 12 December 2018, 10:31

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi WillekeW,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat balen dat je geen internet in het buitenland hebt! Goed dat je al zoveel hebt geprobeerd. Zo weten we in ieder geval dat het aan de simkaart ligt. Ik heb de simkaart even een reset gegeven zodat alle mogelijke blokkades op dataroaming verdwenen zijn. Mocht je hierna toch nog problemen hebben dan adviseer ik je om de stappen te doorlopen in onze toestelhulp.

Ik ga er vanuit dat hierna alles weer werkt. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan vooral meteen (het liefst vanuit het buitenland) even contact met ons op. Dan helpen je verder!

Groetjes,

Kevin

Reageer