.

Beantwoord

Waarom kan ik geen verbinding maken met het 3G-netwerk in Frankrijk met mijn Moto 4G?

  • 22 July 2016
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

Ik heb een Moto 4G; in frankrijk doet mijn 3G verbinding het niet. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Ilias 25 July 2016, 10:13

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +5
Hoi vincent en ron,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat enorm vervelend dat je geen verbinding kunt maken met het 3G-netwerk in Frankrijk!

Ik heb meteen een reset uitgevoerd op de internetinstellingen van je simkaart. Dit zal eventuele storingen tussen de simkaart en het netwerk rechtzetten. Kun je jouw toestel voor een kwartier uitgeschakeld laten en dan weer inschakelen. Graag verneem ik dan wat het resultaat is geweest.

Als dit het niet heeft opgelost, raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en een andere simkaart in je eigen toestel. Als je simkaart wel verbinding kan maken met het 3G-netwerk in een ander toestel, dan ligt het aan (de instellingen van) jouw toestel. Doet de andere simkaart het wel in jouw toestel en je eigen simkaart niet in het andere toestel, dan ligt het aan de simkaart en niet aan je toestel.

Vergeet je trouwens niet dataroaming aan te zetten? Dit is belangrijk om verbinding te kunnen maken met 3G in het buitenland.

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias

Reageer