.

Beantwoord

Waarom heb ik geen mobiel internet in Frankrijk?

  • 19 August 2015
  • 4 reacties
  • 228 Bekeken

Toen ik vandaag Frankrijk inreed vanuit België hield mijn mobiele internet er mee op. Wel gewoon telefoon, geen data.

Apn instellingen al proberen aan te passen, ik heb een one plus one, maar dat hielp niet.

Iemand enig idee? Er werden verschillende apn instellingen gesuggereerd, beide geprobeerd, maar werkte niet.

Iets met mijn account instellingen bij Simyo?
icon

Beste antwoord door Tiury 20 August 2015, 11:15

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Meteor2015, welkom op het Simyo forum.

Wat onhandig dat je mobiele internet niet werkt in het buitenland. Goed dat je al hebt gecheckt of het aan je internetinstellingen ligt. Het klinkt alsof je internetoptie uit staat op netwerkniveau, omdat je de optie wel aan hebt staat.

Ik heb dit zojuist rechtgezet voor je. Wil je de telefoon uitzetten en je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon halen? Na het opstarten van je telefoon hoef je alleen even opnieuw te zoeken naar een netwerk en checken of roaming wel aan staat.

Laat je me weten of dit heeft geholpen?

Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,

Bedankt voor je hulp, heb bovenstaande gedaan, maar helaas nog steeds geen mobiel internet. Kun je nog eens kijken of je een probleem kunt vinden?

En voor de zekerheid, hoe moeten mijn apn instellingen er precies uitzien?
Ik heb nog steeds hulp nodig (tav simyo dit) kan het er iets mee te maken hebben dat ik onlangs van 4g teruggegaan ben naar 3g? Las daar ergens iets over.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Meteor2015,

Je hebt zo te zien al eventjes contact gehad met onze telefonische klantenservice. Ze hebben de APN instellingen met je doorgenomen en ik zie aan je verbruik dat je vanmorgen weer internet hebt verbruikt in het buitenland!

Kun je dit verhaal bevestigen?

Groetjes, Tiury

Reageer