.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet in Griekenland?


Badge +1
Heb geen Internet in Griekenland. ......mijn telefoon is toch ingesteld! ?
icon

Beste antwoord door franswon 13 June 2016, 20:11

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi rooosje47,

Heb je internet in het buitenland aanstaan op Mijn Simyo? In het geval van prepaid (ik kan dat niet zien) heb je geen internet in het buitenland.
Als je een Sim-only abo hebt, data-roaming aan hebt staan op je toestel en internet in het buitenland op mijn Simyo zou je geen problemen moeten hebben.
Je kunt ook je toestel naar een netwerk laten zoeken (het kan zijn dat je toestel 'vast' staat op Simyo/KPN).

Laat je even weten of dit je geholpen heeft. Als dit niet het geval is kan een moderator je toestel nogmaals aanmelden.
Badge +1
Staat op 4G automatisch verbinden
Reputatie 7
Badge +9
Probeer je toestel eens op 3G in te stellen, wie weet helpt dat, bij terugkeer in NL 4G weer aanzetten en toestel herstarten!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rooosje47,

Wat gek dat je alles juist heb ingesteld maar toch geen verbinding kunt maken in het buitenland.

Franswon heeft je al een hoop tips gegeven. Vooral het laatste antwoord wat hij geeft is er 1 om te controleren. We zien het helaas vaker dat er problemen zijn in het buitenland op het moment dat jouw telefoon ingesteld is op het 4G netwerk. Heb je al geprobeerd om jouw telefoon vast te zetten op het 3G netwerk?

Graag horen we van je of dit geholpen heeft. Anders gaan we natuurlijk verder kijken voor je.

@Franswon, wederom bedankt voor het delen van je kennis!

Groetjes,
Angela
Badge +1
Bedankt allemaal! !!Ben nu op G3 het is gelukt 🙂 bedaaaaaankt
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rooosje47,

Dat is precies het bericht waar we op zaten te wachten 😃 Goed dat het nu werkt. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Natuurlijk wens ik je nog een fijne tijd in het buitenland!

Groetjes,
Angela
Badge +1
Bedankt :))
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan! Neem je een beetje zon mee terug? :P

Groetjes,
Angela
Badge +1
Ja. ...zou ik doen plastic tasje erbij. .....maar. ...Misschien komen we niet terug. ....staking op vliegvelden. .... ;))
Reputatie 7
Badge +10
Yikes! Ik las inderdaad dat verkeersleiders op bepaalde vliegvelden stakingen hielden. Veel succes daarmee, ik hoop dat je gauw je vlucht kunt pakken!

Groetjes,
Jihane
Badge +1
Allemaal bedankt groetjes Roswitha
Reputatie 7
Badge +9
Wat een mooie, oude Duitse, naam: sterk in roem.
Badge +1
🙂 :):) ben nu blij ermee. ....vroeger was dat anders. ..... ;)
Bedankt. ......
Reputatie 7
Badge +10
Je hebt een prachtige naam, Roswitha! Ik kan me wel voorstellen dat het vroeger minder fijn was. Je zal het vast vaak mogen spellen voor mensen 😉

Reageer