.

Beantwoord

Waarom geen buitenland in bundel?

  • 13 October 2014
  • 4 reacties
  • 910 Bekeken

Badge
Het is toch niet meer van deze tijd om alleen tegen torenhoge kosten in het buitenland te kunnen internetten en bellen. Als ik in het buitenland onderweg bijv. Google maps wil gebruiken om te weten waar ik ben en/ of heen moet dan kan dat dus niet.Wordt het niet eens tijd voor een universele bundel want we reizen wat af tegenwoordig.
icon

Beste antwoord door Scotsman 13 October 2014, 21:06

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De klant waar Simyo zich primair op richt is een Nederlander die relatief weinig buiten de grenzen reist. In het buitenland moet je inderdaad goed je kosten in de gaten houden. Er wordt regelmatig om buitenlandbundels gevraagd, maar kennelijk zit dat er voorlopig niet in.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Mobover, welkom op ons forum :)

Ik heb je vraag en dit topic verplaatst naar het subforum Bellen. Zo houden we dit forum overzichtelijker.

Eigenlijk kan ik niets toevoegen aan het antwoord van Scotsman. (Waarvoor dank!)
Gelukkig zijn de buitenlandtarieven 1 juli jongstleden aardig verlaagd.
Als ik het goed begrijp heeft het geen zin om voor een vakantie in israel mijn bundel bij Simyo te verhogen, heb ik door schade en schande geleerd. Gewoon roaming uitzetten en wachten op wifi als je verdwaald bent. Of is er inmiddels een andere oplossing? Wel aardig dat jullie me onderwg gewaarschuwd hebben voor hoge kosten
Reputatie 6
Badge +5
Hi Hannie47,

Welkom op het Simyo Forum!

Hoge kosten maken is natuurlijk nooit fijn 😞 Daarom waarschuwen we hier inderdaad ook voor. Bij aankomst in IsraĆ«l krijg je van ons een sms'je met daarin de tarieven. In landen buiten de EU kan je beste geen gebruik maken van mobiel internet. Wifi gebruiken kan in de meeste gevallen kosteloos 😉 Wat je bij een volgend bezoek ook nog kan doen, is een lokale simkaart aanschaffen en die gebruiken. Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Niels

Reageer