.

Beantwoord

Waarom biedt Simyo geen internetbundels in de EU aan net als Telfort?

  • 22 April 2015
  • 2 reacties
  • 267 Bekeken

Jullie eerdere verklaring hiervoor was dat jullie niet mee kunnen liften met de grote drie mbt het buitenland allen voor het netwerk. Dit verhaal geldt dus ook voor Telfort die wel internet via bundels aanbiedt in het buitenland.

Mijn vriendin staat op het punt om tele2 te verlaten vanwege de slechte ontvangst maar gezien Simyo buitenland verhaal kan ik jullie niet bij haar aanbevelen.
icon

Beste antwoord door RicoK 22 April 2015, 13:13

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Simyo biedt tegen lage tarieven de mogelijkheid te kunnen internetten in het buitenland, maar databundels voor het buitenland zullen er, zeker op korte termijn, niet aan gaan komen. Voor zover mij bekend.......
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Dreasden, welkom op het Simyo forum 🙂.

We vinden het erg jammer dat je door het ontbreken van de EU bundels Simyo niet zou adviseren bij je vriendin. Als ze deze veel nodig heeft, begrijp ik dat deze overweging natuurlijk wat lastiger zal zijn. Er staan momenteel nog andere dingen op de agenda om Simyo te verbeteren. Daarom heeft het aanbieden van buitenland bundels nog geen prioriteit. Sterker nog, Simyo bied namelijk nog niet eens zo lang internet aan in het buitenland!

Sorry dat ik geen ander antwoord voor je heb.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord, RicoK.

Reageer