.

Beantwoord

Waarom ben ik in het buitenland niet bereikbaar en kan ik niet bellen?

  • 8 September 2017
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Ik ben er klaar mee bel via simyo al voor de hoofdprijs, vertrek naar het buitenland met 1,20 tegoed niet veel zit nu in het buitenland gewoon bereik prima, niks gedaan kan niet bellen kijk op mijn simyo geld weg precies 0,0 euro tuurlijk, maak dat de kat wijs laatste verbruik nog in Nederland. Nu lachen opgewaardeerd maar niet meer kunnen bellen of gebeld worden alleen alarm nrs. dit al een keer eerder gehad in Nederland ben eer klaar mee, betaal rond de 50 euro per maand en krijg daar geen top service voor zelfs jullie vriendelijke klachten formulier loopt vast omdat je niet verder naar beneden door kan scrollen, Alsjeblieft dat ik jullie spaarvarken mocht zijn, maar als ik zonder een cent te verbellen, omdat het simpel weg niet mogenlijk is terug in Nederland ben zal ik jullie als super geweldige provider verlaten doei.
icon

Beste antwoord door Caspar 9 September 2017, 14:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jan jan Jan,

Wat jammer om te horen dat je er een beetje klaar mee bent, maar als ik het zo lees snap ik je frustraties.

Super onhandig dat je niet bereikbaar bent in het buitenland. Ik heb je buitenland instellingen gereset. Doe hiervoor even je toestel uit en aan. Kijk verder eens of je handmatig andere netwerken kan vinden, en of je ermee kan verbinden. Lukt het je dan om verbinding te krijgen?

Verder zie ik het laatste verbruik voordat je opgewaardeerd hebt, op 31 augustus. Dit verbruik was nog in Nederland. Wanneer was jij naar het buitenland gegaan?

Ik hoop graag van je te horen, zodat we het voor je kunnen uitzoeken en je snel kunnen helpen!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +6
Los van je problemen.....50 euro per maand 😕☹️😲
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ron,

Dat kan inderdaad voordeliger! Dat geldt eigenlijk voor een heleboel mensen met een Prepaid aansluiting. Overstappen naar Sim Only is vaak bijvoorbeeld handiger, want je betaalt dan een relatief klein bedrag voor bundels waar je de hele maand mee verder kunt. Maar dat is een persoonlijke keuze natuurlijk!

Groetjes,
Jihane

Reageer