.

Beantwoord

Hoe kan ik het voordeligst naar Canada bellen met Simyo?

  • 31 January 2017
  • 5 reacties
  • 474 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Wie kan mij een tip geven hoe ik voordelig naar Canada kan bellen met mijn Simyo abonnement 100 bel minuten?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 31 January 2017, 10:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat valt buiten de bundel! Bellen naar Canada kost 1,016 euro per minuut... Dat is duur!

Is Skype, Hangout, Whatsapp, (Facebook) Messenger geen optie?
Reputatie 6
Badge +4
Goedemorgen Groentjuh, niet aan gedacht dankjewel, zal het er over hebben met mijn familie in Canada.
Wat ik vandaag wel raar vind is dat de Lay Out van forum Simyo ineens geheel anders is, hebben jullie een storing??
Thanks anyway
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/storing-op-forum-simyo-37263/index1.html#post154572g

Even deze post lezen beste Frida.
Reputatie 6
Badge +4
Goede tip Friesian, plaats het hier ook nog een keer.
Geschiedenis gewist op Google Chrome en alles is weer bij het oude.
Thanks voor de tip en fijne dag.
Badge +7
Hoi Frida,

Wat goed dat je deze vraagt stelt! Als je met je Nederlandse Sim Only belt naar een Canadees nummer, betaal je hier inderdaad € 1,016 per minuut voor. Alle overige tarieven van en naar Canada kun je vinden op onze tarievenpagina.

Ik raad je daarom aan om te bellen via de opties die Groentjuh je gegeven heeft. Daar heb ik verder niets aan toe te voegen :)

Zo te zien heeft Friesian je andere vraag ook al beantwoord. Als je nog andere vragen hebt, zien we je graag weer terug op het forum :)

Groetjes,
Samantha

@Groentjuh & Friesian, heel erg bedankt voor jullie hulp! 😃

Reageer