.

Beantwoord

Volgens sms'jes is mijn internetbundel verbruikt. Heb MB's bijgekocht. Wat is er aan de hand?

  • 17 June 2017
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Internetbundel zou volgens simyo bericht niet meer werken. Ik zou kosten hebben gemaakt. Ben benieuwd welke kosten. Ik heb juist nog extra mb's gekocht. Ik heb nu geen internet verbinding meer. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Samantha 19 June 2017, 13:16

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +7
Hoi parnassia54,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik kan het me goed voorstellen dat je verward wordt door deze sms'jes. Deze sms'jes worden gestuurd vanuit het netwerk. Als je in het buitenland bent, kan het netwerk helaas niet zien dat jij extra bundels hebt. Het netwerk ziet dan alleen je maandelijkse bundel van 1000 MB. Deze bundel is op, daarom denkt het netwerk dat jij MB's aan het verbruiken bent buiten je bundel.

Geen zorgen, dit is niet het geval. Je verbruik gaat van je bijgekochte MB's af. Er worden geen kosten buiten de bundel gemaakt. Onze technische afdeling is op zoek naar een oplossing hiervoor, zodat jullie straks deze sms'jes niet meer ontvangen terwijl je extra bundels hebt.

In het tweede sms'je staat dat je bent geblokkeerd voor mobiel internet. Als je weer verder wilt gaan met internetten, kun je 'Ja' sms'en. Dit heb je inmiddels ook gedaan. Werkt je internet weer?

Let er wel op dat doordat het netwerk je extra bundels niet ziet, je ook geen sms'jes kunt ontvangen dat je extra bundels (bijna) op zijn. Ik raad je daarom aan je verbruik op Mijn Simyo goed in de gaten te houden. Je hebt nu nog 624 MB over.

@JeannieW, Voor jou geldt precies hetzelfde. Jij hebt nu nog 494 MB over.

Laten jullie het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha
Ik heb precies hetzelfde gehad, ik zit in het buitenland en heb me netjes aan de regels gehouden.

Reageer