.

Beantwoord

Voicemail uitzetten vanuit buitenland. Hoe doe ik dat?

  • 22 February 2017
  • 6 reacties
  • 515 Bekeken

Hoi,

Ik ben inmiddels geemigreerd en ben vergeten mijn voicemail uit te zetten.
Ik kan alleen het nummer: 12339 vinden om de voicemail uit te zetten, maar dat werkt niet vanuit het buitenland.
Ik heb ook geprobeerd +31612001233 te bellen maar daar kom ik ook niet veel verder mee. (Ik heb wel via het instellingen menu het "berichten ontvangen" uitgezet, maar dan worden bellers nog wel doorgeschakeld naar voicemail nietwaar?...

Alvast bedankt
Carina
icon

Beste antwoord door Asma 23 February 2017, 09:20

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Probeer eens +316120012339 te bellen. Dat is het nummer om je voicemail uit te zetten vanuit het buitenland.
Ah, ja - dat had ik ook geprobeert, maar dan krijg ik hetzelfde menu aan de lijn als bellen naar +31612001233.
Ik denk dat die laatste/extra '9' niks uithaalt omdat telefoonnummers in Nederland altijd 10 cijfers lang zijn?..
Reputatie 6
Badge +7
Hoi CarinaP,

Van harte welkom op het Forum! ☺

Balen dat het je niet lukt om je voicemail uit te schakelen! Dit komt omdat je voicemailinstellingen helaas niet vanuit het buitenland kunt aanpassen. Dit is alleen via ons eigen netwerk mogelijk.

Gelukkig kunnen wij je voicemail wel voor je uitschakelen. Als jij je voicemail dan weer aan wilt zetten, is het belangrijk om te weten dat dit alleen via ons kan.

Laat je het mij weten of je dit een goede oplossing vindt? Dan help ik je hiermee.

@ Groentjuh, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma
Dankjewel Asma,
Wat je voorstelt lijkt mij een hele goede oplossing!
Ik neem aan dat je via mijn login mijn nummer kunt achterhalen?
Laat maar horen als je nog wat van me moet weten.
Nogmaals bedankt,
Carina
Reputatie 7
Badge +9
Dankjewel Asma,
Ik neem aan dat je via mijn login mijn nummer kunt achterhalen?

Dat kunnen de moderatoren. In enkele gevallen wanneer dat niet kan (indien het bijvoorbeeld gaat om een aansluiting, die niet aan jouw forum account hangt), had je de vraag gekregen om via een privébericht je nummer door te geven.

Het is een publiek forum, dus daar moet je voorzichtig zijn met privégegevens!
Badge +7
Hoi CarinaP,

Wat fijn dat je dit een goede oplossing vindt! Groentjuh heeft gelijk, wij kunnen bij iedereen het 06-nummer zien die aan je forumaccount is gekoppeld.

Daarom heb ik jouw voicemail meteen uitgezet. Mocht je hem ooit weer willen aanzetten, zien we je berichtje graag weer tegemoet.

Ik wens je een hele mooie tijd toe in het buitenland!

Groetjes,
Samantha

Reageer