.

Beantwoord

Voicemail uitzetten buitenland

  • 3 November 2013
  • 36 reacties
  • 9188 Bekeken

Badge +1
Hallo,

Ik zit in Z-Afrika, en kan daarmijn voicemail niet uitzetten. (Helemaal uit, ook geen berichtgeving).
Doe ik iets verkeerd,of kunnen jullie mij daarbij helpen?

Groet

Mischa
icon

Beste antwoord door Alex 6 November 2013, 10:00

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

36 reacties

Willen jullie mijn voicemail ook uitzetten? Het lukt mij vanuit Curacao ook niet 😞 Danki!
]Willen jullie mijn voicemail ook helemaal uitzetten? Het lukt mij vanuit Curacao ook niet 😞 Danki!
Heel jammer dat je bellen in/naar het buitenland en voicemail aan/uitzetten trouwens niet meer zelf via de website kunt regelen. Daardoor is de interface een stuk minder volledig dan voorheen. Het is me niet duidelijk waarom jullie dat gedaan hebben..
Reputatie 5
Badge +11
Hoi judyblue29, welkom op het Simyo forum!

Om met een antwoord op het laatste te beginnen; we hebben dit niet expres gedaan! Ook werkt het niet bij iedereen niet en zou het elk moment opgelost moeten zijn.
Natuurlijk willen we aller- allerbeste interface hebben en houden ;)

In je gegevens zie ik dat je deze vraag ook via de website hebt gesteld en dat het al geregeld is voor je :)

Veel plezier op Curaçao!
Hetzelfde probleem hier in Portugal. Gaarne mijn voicemail uitzetten, ik heb geen behoefte om een heel voicemenu door te lopen. Ik weet dat ik in Nederland weer zal moeten bellen om het weer aan te zetten.

Waarom kan voicemail aan en uitzetten niet via de website? Gezien de vele reacties lijkt mij hier wel een behoefte aan!

vriendelijke groet,
Armand.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Armand.A,

Ik heb een mail gestuurd naar onze technische afdeling, zij hebben je voicemail verwijderd. Om dit weer aan te zetten, moet je weer even contact met ons opnemen.

Het verwijderen van een 'voicemailbox' is niet een normale handeling. Wij moeten hiervoor zelfs de technische afdeling inschakelen. Als je, voordat je op vakantie gaat, belt naar 12339 dan is het niet nodig om de technische afdeling in te schakelen 🙂 Voicemailberichten blijven ook 7 dagen bewaard en je kan ze opslaan door op toets 2 te drukken.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Dank voor deze actie.
Toch vraag ik me af of het niet eenvoudiger kan. Bv een optie op de website voicemail aan/uit die dan de belactie 12331/12339 simuleert. Of desnoods de actie van het via het forum vragen, mail naar technische dienst etc simuleert.
Kortom geef de klant een simpele klikactie op de website en wat er dan onder water gebeurt is niet zo relevant voor de klant.
Badge +6
Hoi Armand.A,

Graag gedaan en daar heb je een goed punt, ik ga 'm ophangen op onze "Wall of Change", misschien dat dit kan worden aangepast! 🙂
Hoi Armand.A,

Graag gedaan en daar heb je een goed punt, ik ga 'm ophangen op onze "Wall of Change", misschien dat dit kan worden aangepast! :)


kan mijn voicemailbox weer worden aangezet per direct? Het lijkt alsof ik het via de telefoon zelf kan doen en als ik de instellingen via de telefoon opvraag geeft hij ook aan dat de doorschakeling actief is, maar iedereen die belt krijgt te horen dat de voicemailbox niet actief is.
Badge +6
Hoi Armand.A,

We hebben je voicemail weer ingeschakeld. Wanneer je nu naar 1233 belt, kan je je voicemail weer instellen.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 🙂
Hallo,

Ik ben momenteel op reis voor een aantal maanden en krijg nu al enkele voicemail berichten, aangezien ik de voicemail niet uit kan zetten vanuit het buitenland, zou willen vragen of jullie de voicemail kunnen uitzetten via de technische dienst zoals ik hierboven beschreven staat.

Met vriendelijk groet,

Wim
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Wimpie48, welkom op het Simyo forum :D

Goed dat je het doorgeeft. Ik ga er voor zorgen dat de technische afdeling je voicemail uitzet. Nog een hele plezierige reis!

Mag ik vragen naar welk(e) land(en) je gaat? 😮