.

Beantwoord

Voicemail uitzetten buitenland

  • 3 November 2013
  • 36 reacties
  • 9188 Bekeken

Badge +1
Hallo,

Ik zit in Z-Afrika, en kan daarmijn voicemail niet uitzetten. (Helemaal uit, ook geen berichtgeving).
Doe ik iets verkeerd,of kunnen jullie mij daarbij helpen?

Groet

Mischa
icon

Beste antwoord door Alex 6 November 2013, 10:00

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

36 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Welkom op het Simyo forum!

Om optimaal gebruik te kunnen maken van uw voicemail hebben wij de volgende tips:

• Om uw voicemail aan te zetten belt u 12331
• Om uw voicemail berichten te beluisteren belt u 1233
• Om uw voicemail uit te zetten belt u 12339
• Om uw voicemail af te luisteren vanaf een vaste lijn belt u 0612001233

De voicemail zet je uit vanuit het buitenland door te bellen naar +31612001233. Deze informatie vindt je in de volgende link op de sitehttp://www.simyo.nl/klantenservice/v...ensten#vraag26.
Badge +1
Welkom op het Simyo forum!

Om optimaal gebruik te kunnen maken van uw voicemail hebben wij de volgende tips:

• Om uw voicemail aan te zetten belt u 12331
• Om uw voicemail berichten te beluisteren belt u 1233
• Om uw voicemail uit te zetten belt u 12339
• Om uw voicemail af te luisteren vanaf een vaste lijn belt u 0612001233

De voicemail zet je uit vanuit het buitenland door te bellen naar +31612001233. Deze informatie vindt je in de volgende link op de sitehttp://www.simyo.nl/klantenservice/v...ensten#vraag26.


Dank voor je antwoord, maar die antwoorden had ik al gevonden - en vanuit Z-Afrika werken die niet:
- 1233 kan ik niet bellen
- 12339 geeft foutmelding
- internationaal voicemailnummer bellen gaat prima, maar in dat menu kan ik voicemail niet uitzetten...

Dus zal er m.i. iemand van simyo op netwerkniveau dat moeten doen?
Badge +6
Dank voor je antwoord, maar die antwoorden had ik al gevonden - en vanuit Z-Afrika werken die niet:
- 1233 kan ik niet bellen
- 12339 geeft foutmelding
- internationaal voicemailnummer bellen gaat prima, maar in dat menu kan ik voicemail niet uitzetten...

Dus zal er m.i. iemand van simyo op netwerkniveau dat moeten doen?


Hoi Mischa,

Ik heb dit nagevraagd bij mijn collega's die op het netwerk kunnen kijken. Door te bellen naar +31612001233 kan je onder het Selfservice menu je voicemail uitzetten. Kan je laten weten welke melding je te horen krijgt?
Badge +1
Dank voor je antwoord. Via het instellingen menu kom ik Ăśberhaupt geen mogelijkheid tegen om de voicemail uit te zetten.
En het uitzoeken en doorlopen van het instellingenmenu is vanuit Z-Afrika een dure hobby, 245ct/min, al zeker 5 euro weggegooid, voicemail is nog niet uit....

Hellep?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mischa,

Vervelend dat het nu niet werkt. Ik ben het met je eens dat het niet heel prettig is om hiervoor veel kosten uit te geven. Als je wilt kan ik de voicemail door de technische dienst laten uit zetten. Als je de voicemail dan weer wilt aanzetten, zul je wel even contact op moeten nemen met Simyo. M.a.w. de verwijdering is permanent tot je weer contact met ons opneemt.

Kan je even laten weten of je dat wilt?

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hi Alex,

Heel graag, laten uitzetten is prima!
Als ik weer eens in NL ben zal ik hem wel weer aanzetten.

Dank je wel!

Mischa
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mischa,

De voicemail is nu verwijderd. Als je je telefoon uit/aan zet, zou het meteen moeten zijn doorgevoerd 🙂.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb hetzelfde probleem, zit nu in de Verenigde Staten en wil ook graag mijn voicemail uitzetten ...

Hoe kan ik regelen dat de technische dienst mijn voicemail voor mij uitzet? Ben een tijd weg dus als ik een keer terug ben regel ik dan ook wel weer dat ik 'm een keer aan zet.

Groet, Peter


Hoi Mischa,

De voicemail is nu verwijderd. Als je je telefoon uit/aan zet, zou het meteen moeten zijn doorgevoerd smile.

Groetjes,

Alex
Zelfde verhaal voor mij,.. ben in Mexico, heb het nummer gebeld dat jullie vermelden 06 enz. maar kwam gewoon in mn voicemailmenu waar ik a 5,45 per minuut opgelagen voicemails mocht afluisteren.  Willen jullie alsjeblieft mijn voicemail uitzetten?! Ben hier nog wel een maand en dat zou een dure grap worden. Bvd,..Cath
Badge +6
Ik heb hetzelfde probleem, zit nu in de Verenigde Staten en wil ook graag mijn voicemail uitzetten ...

Hoe kan ik regelen dat de technische dienst mijn voicemail voor mij uitzet? Ben een tijd weg dus als ik een keer terug ben regel ik dan ook wel weer dat ik 'm een keer aan zet.

Groet, Peter


Hoi Petervandewijngaart,

Welkom op het forum!
Ik heb de technische afdeling gevraagd je voicemail uit te zetten.
Badge +6
Zelfde verhaal voor mij,.. ben in Mexico, heb het nummer gebeld dat jullie vermelden 06 enz. maar kwam gewoon in mn voicemailmenu waar ik a 5,45 per minuut opgelagen voicemails mocht afluisteren.  Willen jullie alsjeblieft mijn voicemail uitzetten?! Ben hier nog wel een maand en dat zou een dure grap worden. Bvd,..Cath

Hoi C.Gathier,

Welkom op het forum!
Ik heb voor jouw aansluiting ook een bericht gestuurd naar de technische afdeling om de voicemail uit te zetten.
Badge
Hallo Natascha,

Dank voor het snelle antwoord.

Groet, Peter
Badge +6
Hallo Natascha,

Dank voor het snelle antwoord.

Groet, Peter


Graag gedaan en een fijne dag.
Hallo Alex
Zit in Spanje en kan mijn voicemail niet uitschakelen
Wil jij dat a.u.b.voor mij doen,
Alvast hartelijk dank
J W  Breman
Badge +8
Hallo Alex
Zit in Spanje en kan mijn voicemail niet uitschakelen
Wil jij dat a.u.b.voor mij doen,
Alvast hartelijk dank
J W  Breman


Hoi jwbreman,

Welkom op het forum :)
Nou, Alex kan dat zelf ook niet, dus ik heb het even doorgestuurd naar de IT afdeling. 😉 Die zullen het voor je in orde maken. Ik laat het je weten als het is gebeurd. 🆒

Groetjes,
Charlene
Hallo Alex
Zit in Spanje en kan mijn voicemail niet uitschakelen
Wil jij dat a.u.b.voor mij doen,
Alvast hartelijk dank
J W Breman


Hoi jwbreman, Charlene
Groeten Jan Willem

Welkom op het forum :)
Nou, Alex kan dat zelf ook niet, dus ik heb het even doorgestuurd naar de IT afdeling. 😉 Die zullen het voor je in orde maken. Ik laat het je weten als het is gebeurd. 🆒

Groetjes,
Charlene


Hartelijk dank Charlene
Groeyten
Jan Willem
 
Reputatie 2
Badge +6
Hoi jwbreman,

Welkom op het forum :)
Nou, Alex kan dat zelf ook niet, dus ik heb het even doorgestuurd naar de IT afdeling. 😉 Die zullen het voor je in orde maken. Ik laat het je weten als het is gebeurd. 🆒

Groetjes,
Charlene


Hoi jwbreman,

Ik hoor net van de IT-afdeling dat je voicemail verwijderd is. Als je terug bent in Nederland en je wilt je voicemail weer aanzetten, dan moet je weer even contact met ons opnemen. Je kan dit nu namelijk niet meer zelf aanzetten door naar 12331 te bellen.

Oh ja en als je in de toekomst nog een keer op vakantie gaat, is het misschien handig om van te voren naar 12339 te bellen en je voicemail uit te zetten 🙂
Ik zit in Chili en kan mijn voicemail ook niet uitzetten..... Ik zou het heel fijn vinden als de technische dienst die voor mij uit zou willen zetten.

Groeten,
E. Beekhuizen
Reputatie 2
Badge +6
Ik zit in Chili en kan mijn voicemail ook niet uitzetten..... Ik zou het heel fijn vinden als de technische dienst die voor mij uit zou willen zetten.

Groeten,
E. Beekhuizen


Hoi E.Beekhuizen,

Leuk dat je op ons forum reageert, welkom :)

Je geeft in je bericht aan dat je je voicemail wilt uitzetten. Ik hoor graag van je waarom je dat wilt uitzetten.

Er is namelijk een verschil tussen je voicemail uitzetten en verwijderen. Wat jij volgens mij aan ons vraagt, is om je voicemail te verwijderen. Om dat te doen, moeten wij dat doorzetten naar de IT-afdeling. De vraag is alleen, waarom? Er gebeurt namelijk niets, als je je voicemail niet afluistert als je in het buitenland bent.

Je kunt je voicemail zelf uitzetten als je weer terug bent in Nederland. Om dat te doen bel je naar 12339.

Ik hoor graag van je 🙂
Hallo,

Ook ik heb hetzelfde probleem. Ben op wereldreis en er zijn mensen die de afgelopen dagen mijn voicemail hebben ingesproken die ik niet wil afluisteren vanwege de hoge kosten vanuit het buitenland. Zou deze uit kunnen, zodat zij die optie niet meer hebben? Het is mij te duur om naar het nummer te bellen (bijna 5euro p/m) en via skype lukte dat niet.

Daarnaast las ik ergens op internet dat als iemand mij belt en de voicemail krijgt ik een gedeelte van zijn/haar kosten moet betalen omdat ik in het buitenland zit. Is dit uberhaupt waar en hoe zit dat precies?

Alvast bedankt voor jullie reactie,
Mvg Mirthe
Badge +8
Hoi memirthe,

welkom op het forum:)
De voicemail kun je inderdaad alleen vanuit Nederland uitschakelen. Als je op reis gaat is het dus het handigst om dat thuis al te doen voor je vertrekt. Dan weet je dat voor de volgende reis :)
Als je je voicemail afluistert in het Buitenland, gelden daar de tarieven voor die gelden voor de zone waarin je je bevindt. Als iemand inspreekt, betaal je daar niet voor.
Mocht je de voicemail toch uit willen, dan kan ik voor 1 x de IT afdeling je voicemail laten verwijderen. Die is dan wel helemaal weg, dus als je terug komt en je wilt hem weer aan, dan moet je weer even contact opnemen. Kan je hier bevestigen of je dat graag wilt?

Groetjes, Charlene
Het is toch betrouwbaarder als ik het van jullie zelf hoor! Handig ook om te weten voor mijn volgende reis, voor nu zou ik het fijn vinden als hij voor 1x uitgezet kan worden, dan regel ik het aanzetten weer als ik thuis ben. Alvast bedankt en ook voor de snelle reactie!
Mvg Mirthe
Badge +8
Ok memirthe :)

Komt voor elkaar! Nog veel plezier op reis. 🆒

Groetjes, Charlene
Badge
Hetzelfde probleem hier! Ik zit in Duitsland en wil graag mijn voicemail uit hebben. Bellen naar 12339 werkt niet vanuit het buitenland, en ik heb geen zin het hele menu door te moeten lopen, mijn naam in te moeten spreken, etc. Graag uit zetten!
Badge +6
Hoi Piet Heyn,

Onze IT afdeling heeft zojuist je voicemail uitgeschakeld. Zoals hierboven door Charlene is uitgelegd, is dit een definitieve uitschakeling.

Als je weer gebruik wil maken van je voicemail, neem dan even contact met ons op om 'm weer voor je in te schakelen 🙂