.

Beantwoord

Kan ik vanuit Amerika bellen naar Nederland?

  • 2 March 2016
  • 8 reacties
  • 597 Bekeken

Badge
kan ik van uit Amerika bellen naar Nederland? Ik heb prepaid.
icon

Beste antwoord door Scotsman 2 March 2016, 17:05

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat kan zeker. Wel even controleren of bellen in en naar het buitenland aan staat op Mijn Simyo. Ook moet roaming aan staan op je telefoon. Die telefoon moet trouwens een tri- of quad band toestel zijn, dit in verband met de GSM frequenties die in de US gebruikt worden. Voor de tarieven kijk even hier: https://www.simyo.nl/tarieven/buitenland. Mobiel internet is met een prepaid aansluiting niet mogelijk in het buitenland.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Riavandertorre,

Ik heb hier niks meer aan toe te voegen 😳 Scotsman, Bedankt voor dit prima antwoord!

Is het nu gelukt met het bellen vanuit Amerika?


Groetjes, Caspar
Badge
Hoi Caspar
We gaan pas eind mei naar Amerika, dus, ik kan nu nog niet zeggen of het lukt.
Groetjes Ria
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Ria,

Dat is inderdaad lastig om dat nu te kunnen zeggen, haha. Wel een heerlijk vooruitzicht, naar Amerika.

Veel plezier in Amerika eind mei ;)

Groetjes, Angelica
Badge
Dank allen voor de reactie en uitleg. Bellen vanuit Amerika zal ik natuurlijk alleen doen in uiterste nood. Maar wat me nog niet geheel duidelijk is het bellen binnen Amerika, dus als ik in Amerika ben. Ik lees daar verschillende dingen over. Mijn vraag: Kan ik met mijn eigen simkaart binnen Amerika bellen of moet ik een Amerikaanse simkaart kopen?
Groetjes van Ria
N.v.t.
Reputatie 7
Badge +9
Dank allen voor de reactie en uitleg. Bellen vanuit Amerika zal ik natuurlijk alleen doen in uiterste nood. Maar wat me nog niet geheel duidelijk is het bellen binnen Amerika, dus als ik in Amerika ben. Ik lees daar verschillende dingen over. Mijn vraag: Kan ik met mijn eigen simkaart binnen Amerika bellen of moet ik een Amerikaanse simkaart kopen?
Groetjes van Ria


Dat is zeer wel mogelijk met je eigen simkaart. Vergeet niet om de internationale code voor USA te gebruiken, dus begin het nummer met 001, dus: 00 + 1 + Area Code + Local Number.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Riavandertorre,

Wat jammer dat het nog niet helemaal duidelijk was. Gelukkig was Scotsman er snel bij met het juiste antwoord en een handige tip!

Kan ik nog iets anders voor je doen?

Groetjes,
Sean

@Scotsman bedankt voor je topuitleg 😃

Reageer