.

Beantwoord

Valt bellen vanuit het buitenland binnen mijn bundel?

  • 29 May 2017
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Badge
Ik ga binnenkort naar het buitenland op vakantie. Kan ik vanuit het vakantieland gewoon naar Nederland bellen en daarbij gebruik maken van m'n abonnement, of kost het dan meer?
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 May 2017, 16:37

Bekijk originele reactie

2 reacties

Voor het bellen/sms geldt hetzelfde verhaal als in dit topic van jou over internet
https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/internetbundel-buitenland-38583/index1.html

***Ligt eraan welk land in het buitenland, EU zone 1 landen gebruik je uit de bundel volgende maand.

[ Topic van Angela ]
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/goed-nieuws-sim-only-bundels-vanaf-1-juni-de-hele-eu-gebruiken-38048/index1.html

Goed nieuws! Vanaf 1 juni 2017 brengen wij geen roamingkosten meer in rekening binnen de EU. In dit topic vertellen we precies wat dit voor je betekent.

Vanaf 1 juni vallen jouw belminuten en MB's in de EU binnen jouw Sim Only bundels. De EU schaft roaming kosten af. Bellen en internetten in het buitenland wordt dus net zo voordelig als in Nederland!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Hannyke,

Welkom op het Forum! :D

Wat leuk dat je binnenkort op vakantie gaat!

Goed dat je ons nog even contacteert voordat je vertrekt. Op 1 juni vervallen de roamingkosten binnen de EU. Dit houdt in dat als je een Sim Only abonnement hebt, jij je bundels kunt blijven gebruiken in een Europees land. In het geval van Prepaid betaal je dezelfde tarieven als je gewend bent in Nederland. We hebben hier een uitgebreide blog over geschreven.

Ga je nog voor 1 juni naar het buitenland? Dan brengen wij wel kosten buiten je bundel in rekening. Klik op deze link voor meer informatie over de tarieven die we op dit moment hanteren.

Ik zie trouwens dat jij je abonnement met extra voordeel kunt verlengen. Zojuist heb ik je een verlengingsaanbod toegestuurd, waarmee je extra korting krijgt op je huidige bundel. Klik op de link in mijn mail voor meer informatie hierover. Houd er rekening mee dat de link slechts 24 uur geldig is. Hierna kun jij je abonnement alsnog verlengen via Mijn Simyo, onder het tabblad Overzicht.

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@ Friesian, bedankt! :D

Groetjes,
Asma

Reageer