.

Beantwoord

Valt bellen in Frankrijk binnen de bundel?

  • 22 June 2012
  • 7 reacties
  • 1303 Bekeken

Badge
Hallo,

Misschien een stomme vraag, maar als ik straks in frankrijk wil bellen, gaan deze minuten toch niet van mijn belbundel af?
Deze worden toch achteraf verrekend? Zo ja wat zijn hiervan de kosten?

Thanks!
icon

Beste antwoord door linden 23 June 2012, 09:36

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +3
Deze vallen inderdaad niet binnen de bundel en worden achteraf berekend, voor de tarieven zie:
http://www.simyo.nl/sim-only/tarieven/buitenland

Je moet wel de optie bellen buitenland aan hebben staan, anders kun je niet bellen in het buitenland.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Turtlespeed71,

Zoals linden hierboven aangeeft, valt het bellen en sms-en vanuit het buitenland buiten de bundel.

Groetjes,

Alex
Lopen sms-jes vanuit het buitenland via een centraal nummer 003165131313 zoals factuur vermeldt?
En loopt bellen vanuit buitenland naar het buitenland via --12001233?
Reputatie 2
Badge +1
Hey nicole,

Welkom op het forum. Het nummer 0653131313 is het nummer van onze zogenaamde SMS- berichten centrale. Via deze computer worden SMS- berichten verstuurd.

Mocht je het nummer van de berichtencentrale zien in je verbruiksoverzicht dan betekent dit dat het om het volgende gaat:
- SMS- berichten die vanuit het buitenland verzonden
- SMS- berichten die na 72 uur niet afgeleverd kunnen worden
- SMS- berichten die naar een niet bestaand nummer worden verstuurd

Indien je belt uit het buitenland zie je het volledige nummer dat er gebeld is op de factuur staan.
Badge
via dit nummer zijn er bij mij al 50 smsjes afgeschreven, en simyo, kan ze niet stopzetten, wat moet ik doen
Reputatie 7
Badge +9
Hallo oppy, op meerdere plaatsen je vraag/klacht melden heeft geen zin. Een moderator zal je verder helpen, normaal binnen één werkdag, je kunt ook 1200 bellen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi oppy,

Je hebt je vraag in meerdere topics geplaatst. Om jou goed te kunnen helpen is het belangrijk om je vraag in één topic te plaatsen, zodat het overzichtelijk blijft. Klik hier om naar je originele topic te gaan :$

@franswon bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar

Reageer