.

Beantwoord

Is er al een vakantiebundel voor internet?

  • 30 January 2016
  • 5 reacties
  • 280 Bekeken

Badge
Beste mensen,

Deze vraag stelde ik voor het eerst 4 jaar geleden en kreeg als antwoord. Er wordt aan gewerkt en we houden je op de hoogte als het zo ver is.
De vraag is: Wanneer wordt het mogelijk om tegen een redelijk tarief in het buitenland gebruik te maken van mobiel internet of komt Simyo met een speciale bundel voor het buitenland.
Na 4 jaar wachten mag mijn geduld toch wel beloond worden.
Liefst geen antwoord als : Gebruik WiFi, dat kost niets, want die mogelijkheid is er niet altijd.
icon

Beste antwoord door Scotsman 30 January 2016, 15:27

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik spreek niet namens Simyo, maar ik weet zeker dat dit forum de eerste plek is waar dit aangekondigd gaat worden. Het feit dat hier nog niets over is bekendgemaakt betekent dat er op dit moment niets nieuws te melden is.
Badge
Beste Scotsman, dank voor je reactie, maar aan een antwoord wat niet het antwoord is op mijn vraag heb ik niet veel. Ik wil graag van Simyo een concreet antwoord.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Ron1961,

Fijn dat je ons scherp houdt over eerder gestelde vragen. Zoals Scotsman zegt is er op dit moment niets nieuws te melden. Mocht er wel een buitenland bundel zijn, dan krijg je hier zeker een e-mail over. Daarnaast kun je het dan ook lezen op het Forum. Hier posten we alle nieuwtjes 😉.

Nog even geduld, Ron 😃.

Groetjes,
Estelle

Bedankt Scotsman!
Badge
Hi Estelle,

Dank je voor je antwoord. IK begrijp dat je me niets nieuws kunt vertellen, maar dit is hetzelfde verhaal dat ik nu al 4 jaar lang hoor.
Ik ben heel erg tevreden over Simyo, maar aangezien ik een aantal keren per jaar in het buitenland ben is het prettig als je daar ook gebruik kunt maken van internet uit je (voordelige) bundel.
Aangezien ik Simyo verder een top provider vind, heb ik nog geen overstap gemaakt, in de hoop dat ook dit uiteindelijk goed komt, maar voel me nu toch wel een beetje aan het lijntje gehouden.:(
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ron1961,

Sorry dat we jou dit gevoel hebben gegeven. Dit willen we helemaal niet :(

We leggen onze focus op dit moment op het verbeteren van onze website en onze app. Dit is een punt wat erg belangrijk is voor ons en we werken hier hard aan. Alle feedback die wij binnenkrijgen over bijvoorbeeld buitenlandbundels, geven we door aan de juiste personen.

Er wordt 1 keer in de week een overleg gehouden waar al deze ideeën besproken worden. Helaas kan niet alles direct uitgevoerd worden. Sommige punten worden bewaard voor later en andere punten passen simpelweg niet bij Simyo.

Nogmaals, we houden je niet aan het lijntje. Er is op dit moment niets bekend over het eventueel aankondigen van buitenland bundels. Voor zover bekend staat het niet op de planning. Ik denk dat dit nieuws voor jou ook al heel erg positief is 🙂 Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer