.

Beantwoord

Kan ik ook een vakantiebundel voor het buitenland aanvragen met een bepaalde weeklimiet?

  • 29 June 2015
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Kan ik ook een vakantiebundel voor het buitenland aanvragen met een bepaalde weeklimiet? Mijn dochter wil graag in Frankrijk wat kunnen internetten,, maar ik wil niet voor onverwachte kosten komen te staan en haar een limiet geven.
Ik hoor het graag van jullie🆒
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 June 2015, 14:55

Bekijk originele reactie

3 reacties

Kan ik ook een vakantiebundel voor het buitenland aanvragen met een bepaalde weeklimiet?
Hai AnnaH.

Simyo heeft geen buitenland bundel, levert alleen de faciliteiten. Kosten zijn buiten NL, buiten de bundel.

Vergelijkbaar.....
https://forum.simyo.nl/buitenland-88/data-buitenland-28918
Ik hoor het graag van jullie🆒

Had je verwacht dat een paerdjuh je een reactie zou sturen? :D

Friesian
Dat had ik zeker niet verwacht Friesian, mooi paardje hoor! Bedankt voor het antwoord, jammer dat Simyo dit niet doet!

Fijne dag 😳
Reputatie 4
Badge +10
Hoi AnnaH, welkom op het Simyo forum :$

Goed dat het paerdjuh je al heeft geholpen 😛 Speciale bundels voor in het buitenland hebben we niet. Er zijn buiten de bundelkosten die dan in rekening worden gebracht.

Als je dochter in het buitenland gaat internetten, dan kun je het beste dit verbruik wel in de gaten houden. Dit kan op de Mijn Simyo pagina onder het tabblad Verbruik > Juni. Voor meer informatie over de tarieven in het buitenland kun je hier kijken.

Als je nog vragen hebt, dan horen we dit graag van je :)

@Friesian; super bedankt 😃

Reageer