.

Beantwoord

telefoonfraude met buitenlands nummer. Herkennen jullie dit?

  • 23 April 2016
  • 2 reacties
  • 354 Bekeken

Vannacht werd ik gebeld door 00212662962106. Na één keer overgaan werd de verbinding verbroken, voordat m'n vrouw had opgenomen. Helaas heeft zij daarna wel dit nummer teruggebeld. Dit was echter in gesprek (althans zo leek het). Ik ben echter bang dat er, ook gelet op het nummer, sprake is van telefoonfraude. Herkennen jullie dit en zo ja, wat kan ik er nu nog aan doen? Alvast bedankt. Joop Gijzen
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 April 2016, 08:54

Bekijk originele reactie

2 reacties

. Herkennen jullie dit en zo ja, wat kan ik er nu nog aan doen? Alvast bedankt. Joop Gijzen
Hoi Zweden.

Ja, dit herken ik i.i.g. wel. Blokkeer het nummer, ik hoop dat het jullie niet te veel kost. Gaat waarschijnlijk om een duur betaald sevicenummer. Dit is in mijn ogen scam. Daarom gebruik ik een call blocker - Mr.Number.....:$

Lees.....
https://forum.simyo.nl/telecom-weetjes-nieuwtjes-99/gebeld-door-nummer-buitenland-33455

Suuk 6.
Friesian
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Zweden,

Helaas lijkt het een kleine plaag te worden, want er zijn bij elke provider steeds meer van dit soort incidenten gemeld. Gelukkig verwijst Friesian je naar het topic waar we hier al kort uitleg over geven en ook proberen te waarschuwen.

Heb je het verbruik in de gaten gehouden op Mijn Simyo en hier buiten bundel kosten op teruggevonden?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Friesian 🙂.

Reageer